Bukefalos 28 år!

ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

[QUOTE="fio, post: 17284586, member: 26221"]Det kanske det som är planen... att ingen ska vilja hälsa på mer! :D

Eller iallafall så får man nog gå på toa innan! :cautious:[/QUOTE]

I så fall är LL direkt onskefull mot mig om planen är att ingen ska komma och hälsa på mig! :laugh:
 
Du ska bara veta vad LL är ondskefull.. särskilt via pm, funderar att anmäla till Gunnar :angel:
I så fall är LL direkt onskefull mot mig om planen är att ingen ska komma och hälsa på mig! :laugh:
jag är LL och vi är alltid ondskefulla:D:devil:
dock vill jag poängtera att cirkus toaletter inte är riktigt lika farliga som i leken :p
så man kan gott våga sig på ett besök, iaf efter att ha gått denna grundkursen:laugh:,
 
Nu har jag läst rollistan, så jag tror att jag förstår hjälpligt. I alla fall är det rätt så snurrigt och många som jagar/letar varandra. ;) Men det ger sig väl med tiden och jag jobbar enligt devisen en ulv i taget.
 
Nu har jag läst rollistan, så jag tror att jag förstår hjälpligt. I alla fall är det rätt så snurrigt och många som jagar/letar varandra. ;) Men det ger sig väl med tiden och jag jobbar enligt devisen en ulv i taget.

Är detta en hint? :D
 
Nu har jag läst rollistan, så jag tror att jag förstår hjälpligt. I alla fall är det rätt så snurrigt och många som jagar/letar varandra. ;) Men det ger sig väl med tiden och jag jobbar enligt devisen en ulv i taget.
Tänkte säga att om det här var anonyma leken skulle jag varit säker på att du var LenaH. Tills jag kom på att hon har en annan devis. :laugh:
 
Jag skall på lilla julafton ikväll, men får titta in från mobilen och försöka rösta :p kan bli spännande.
Har nyss vaknat, försov mig visst :o Så nu måste jag slå in lite julklappar :bump:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp