ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Jag har skrivit:
"Det är inget nytt att olika LL är olika stränga med det, jag föredrar helt klart en hårdare gräns än denna lek (eller att skippa hintförbudet helt)."

Hur får du det till att det jag tycker ska vara rätt är det enda som kan vara rätt? Att jag menar att hintförbudet är värdelöst om det inte gäller även sånt man inte vet? Det ÄR det ju, finns en bra förklaring till varför i en anmälningstråd.
Och jag säger att jag HAR reagerat kraftfullt mot hintningsförbudet, tom skrivit ut ett påpekande i tråden
Det har fått konsekvenser och jag ser allvarligt på hintningsförbudet, men just i det som DU tyckte så var vi inte överens
Jag tror nog att de som fått påpekanden från mig i denna leken ( och i andra lekar där jag funnits med i LL-kulisserna ) INTE håller med om att jag är soft i min bedömning där, men det vet jag naturligtvis inte om det är så, men jag HAR påpekat, och piskat när så behövts.
Så jag vet inte riktigt vad du menar med falska hintningar heller ?
För det är ju något den onda sidan kan försöka göra- genom att låtsas vara siare, eller spion- ja du fattar? Är det också falska hintningar ? och inte tillåtet? för det har då jag upplevt att det är något som mer eller mindre räknas med i lekarna och tas med i teorier också?
over and out !!
GOD JUL!
 
Jamen vad fan -- har man en möjlighet att luras så måste en ju den
:D

@cirkus jag minns en lek när du var ond fe och blev lynchad eller käkad första dygnet. Din reaktion var något i stil med: "Nej! Jag kunde ju ställt till med så mycket oreda!" Känns som du lyckades med det i denna lek istället!:rofl: Det var rätt många gånger när jag satt och begrundade under sista dygnet jag sa för mig själv "Lena borde ju vara god. Men med den där dj.... cirkus vet man ju aldrig!:crazy:"
 
:D

@cirkus jag minns en lek när du var ond fe och blev lynchad eller käkad första dygnet. Din reaktion var något i stil med: "Nej! Jag kunde ju ställt till med så mycket oreda!" Känns som du lyckades med det i denna lek istället!:rofl: Det var rätt många gånger när jag satt och begrundade under sista dygnet jag sa för mig själv "Lena borde ju vara god. Men med den där dj.... cirkus vet man ju aldrig!:crazy:"

:angel::angel:
Frågan är ju om jag ställde till mer dåligt än bra för mitt eget team:rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp