ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Jag trodde @Myrten var ulv för att hon inte nojade så mycket över mig så jag tänkte att hon hade fattat min roll. Dock var ju Jfrelin så skum när hon jagade mig utan teorier och utan info så jag trodde hon var ulv ett tag men jag var så trött på att alltid bli jagad av henne så jag ville lyncha henne oavsett :p
 
Äh jag hade risigt med tid plus svinsjuk. Du kunde lika gärna varit god :p
Tänk om vi blir ulvar tillsammans :nailbiting:
Tror vi typ alltid är på olika sidor @Niyama
 
Tack alla för en rolig lek!

@cirkus fick mig verkligen att skrynkla hjärnan. Först tyckte jag det verkade osannolikt att hon förhäxat en lya-medlem. När @Jfrelin sen var så säker på att @Matmissbrukaren var god så kom jag fram till att det var mer troligt att det var @LenaH som var ulv, för jag var rätt säker på att Jfrelin var ängel så jag tänkte att hon borde ha koll på spionen. Men det var lite svettigt. Jag hade verkligen inte koll på någonting förrän idag på eftermiddagen!
 
Nu var ju inte hintarna sanna men det spelar ju ingen roll för lekens skull, resultatet blev ju detsamma (folk trodde Jfrelin hade info och jag lynchades). Jag tycker det är lika mycket hint oavsett om det är falskt eller sant (annars är ju hintförbudet meningslöst). Det var flera som höll folk som goda utan teorier men det som fick störst konsekvenser var ju Jfrelins. Dessutom kan man ju inte försvara sig när nån bara har bestämt sig och inte bygger upp det med teorier.
Nu bedömde Lek Ledarana att det inte var någon otillbörlig hintning om dig, det är inte förbjudet att ha svaga teorier. Vill ta upp det att @Jfrelin gjorde inget som bröt mot reglerna i detta läge. Det var fler med svaga teorier och det är helt normalt så tidigr i leken. Däremot had hon missat att teorin måste stå i rösten men det korrigerades.
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp