*ULVLEK* Mio Min Mio

Nu får jag och mobilen gå och lägga oss. Tack för en jättekul lek. Tror nog jag ska köra om det här. Fast om jag hamnar i lyan igen vill jag vara med någon som tänker mer än Habina (bara skojar;), det var jättekul att vara i lyan med dig (även om jag ibland ville skrika åt dig att sluta vara skum för du förstörde mina planer, särskilt när Caisa blev skum på mig för att du var för snäll mot mig:angel:), tack för denna leken)
ni skulle bara veta vad @Myrten ansåg om att käka BSF - när det var så enkelt att få henne lycnhad sedan;)
men så går det när man lämnar leken @Myrten :love: och de gjorde det ju bra ändå- de vann ju:D
 
Senast ändrad:
tja hade inte så mycket annat att göra i denna leken mer än att ha koll på val etc och diverse annat i leken;)
Dessutom känner jag starkt för Astrid Lindgrens Sagor och eftersom @Lobelia norpade Emil först av alla .och sedan @Paddington tog beslag på Bröderna Lejonhjärta så bokade jag kvickt Mio min Mio :love:( jag kan tänka mig att ta Pippi Med för den delen:angel:- frågan är om någon ens vågar leka med mig som LL igen:cool: :p )
@quarter4ever

Helt underbara uppdateringar! :love: Vilket jobb! :bow::bow:
 
tja hade inte så mycket annat att göra i denna leken mer än att ha koll på val etc och diverse annat i leken;)
Dessutom känner jag starkt för Astrid Lindgrens Sagor och eftersom @Loblia norpade Emil först av alla .och sedan @Paddington tog beslag på Bröderna Lejonhjärta så bokade jag kvickt Mio min Mio :love:( jag tänka mig att ta Pippi Med för den delen:angel:- frågan är om någon ens vågar leka med mig som LL igen:cool: :p )

Höll jag dig inte underhållen? :angel:
 
I övrigt har jag bara ett tillägg till er ALLA
Glad midsommar :)
och efter små grodorna och allt vad man kan tänkas ha för tokigt för sig när man har semester;)
så hoppas jag vi ses igen ?:D
 
jag fick verkligen sitta på händerna där :love:
jag Är den snälla LL:n ( se bara på mina lottningar :angel:)

Jag har iofs ett vagt minne av att du funderade på att med flit rigga lottningen för att ge mig den döda spelarens roll... :cautious: Är det verkligen snällt när du låter bli att strunta i reglerna...? :angel:




....

Närå, klart du är snäll LL. :love:
 
Jag har iofs ett vagt minne av att du funderade på att med flit rigga lottningen för att ge mig den döda spelarens roll... :cautious: Är det verkligen snällt när du låter bli att strunta i reglerna...? :angel:




....

Närå, klart du är snäll LL. :love:
ja jag skrev ju det att jag var frestad när lottningen ånyå gav dig en roll som INTE var död -för tredje gången:eek::eek::eek::eek:
Lucky Bastard !!!:love::);)
 
Jag undvek att gissa på någon annan roll än Mios för jag ville inte riskera att pricka en ulv och sen behöva stå med ansvaret för käket! :o :p
Vi LLs var förväntansfulla inför möjligheten att Kato skulle kunna "sia" en ulv ta käket av den och samtidigt bli hittad av Mio :p kunde blivit kul:angel: alt ulvarna stoppade en lynch och en God kato fick käka:up::p
 
Nu får jag och mobilen gå och lägga oss. Tack för en jättekul lek. Tror nog jag ska köra om det här. Fast om jag hamnar i lyan igen vill jag vara med någon som tänker mer än Habina (bara skojar;), det var jättekul att vara i lyan med dig (även om jag ibland ville skrika åt dig att sluta vara skum för du förstörde mina planer, särskilt när Caisa blev skum på mig för att du var för snäll mot mig:angel:), tack för denna leken)

Fast det jag skrev var ju sant, nya brukar inte få hjälp i lyan och vi har haft några riktigt duktiga nya senaste tiden. :)

Däremot avskyr jag att vara ulv och kan inte tänka taktiskt. ;)
 
Nu har jag inte hunnit kolla leken alls på ett par dagar, men måste bara säga att ni får inte vara så godtrogna när lögnerskan är med, det var ju uppenbart att hon var ulv redan dag två. :meh::angel: (Och då försökte jag ändå ge henne the benefit of doubt för att inte färgas för mycket av att jag vet hur lömsk hon faktiskt är.:p)

Sedan måste jag säga @quarter4ever , att tro inte på allt hon skriver.
nu när du säger det så ja :mad: den triumfen hade jag velat haft:cry:
Visserligen kanske lillsyrran bidrog lite till att jag vågade tro på att du ljög, men du grävde även din egen grav i Narnia-leken när du först retade upp mig (:o) genom att påstå att det var ulvigt att jag kunde räkna, och sedan förkastade min fina teori om Bsf med "det tror jag inte hon har gjort, det hade jag aldrig vågat" -att det skulle finnas något du inte vågat göra i en ulvlek var ju en så uppenbar lögn. :D:rofl:

Nu hoppas jag alla ulvspelare tagit lärdom och insett att ulvlekar speglar världen i övrigt, dvs. jag är ärligt god och hon den andra är en lömsk typ. :idea::p:D
 
Nu har jag inte hunnit kolla leken alls på ett par dagar, men måste bara säga att ni får inte vara så godtrogna när lögnerskan är med, det var ju uppenbart att hon var ulv redan dag två. :meh::angel: (Och då försökte jag ändå ge henne the benefit of doubt för att inte färgas för mycket av att jag vet hur lömsk hon faktiskt är.:p)

Sedan måste jag säga @quarter4ever , att tro inte på allt hon skriver.

Visserligen kanske lillsyrran bidrog lite till att jag vågade tro på att du ljög, men du grävde även din egen grav i Narnia-leken när du först retade upp mig (:o) genom att påstå att det var ulvigt att jag kunde räkna, och sedan förkastade min fina teori om Bsf med "det tror jag inte hon har gjort, det hade jag aldrig vågat" -att det skulle finnas något du inte vågat göra i en ulvlek var ju en så uppenbar lögn. :D:rofl:

Nu hoppas jag alla ulvspelare tagit lärdom och insett att ulvlekar speglar världen i övrigt, dvs. jag är ärligt god och hon den andra är en lömsk typ. :idea::p:D

Ni ska inte tro på någonting allrakärastesyster skriver. Alla vet att jag är den snälla systern :p:angel::rofl:

(Och vad då bidrog lite, jag lyssnade snällt över din ångest upprepade gånger, för hur kunde @quarter4ever vara ulv när hon skriver i panik i tvillingtråden att du har väl inte blivit ulv, och skriver i leken att hon inte tror att tvillingarna fått fortsätta prata om en av dom blivit omvandlade ;):angel::rofl:)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp