*ULVLEK* Mio Min Mio

Jag fick fortsätta gissa på bybor även efter min lynch, utan att det skulle räknas i leken då. Men jag gissade aldrig rätt :o :D
 
Jag väntade på någons drag idag och försökte desperat få till något i övriga röstningar.

Jag uppskattar att du faktiskt kollade Habina vid DL2 (vet såklart inte om det var för min teori), jag visste att hon eller LenaH var kato och LenaH hade helt enkelt inte skrivit tillräckligt för att jag skulle kunna hitta nåt att teoria om... Och det var en så fin teori jag hittade om Habina, så jag trodde länge jag hade rätt.
Sen visste jag ju att om hon INTE var kato var hon ulv - men jag chansade på att hon var kato och att mio sett min teori och omvandlat henne...

Nåja, man kan inte ha tur med allt. Jag hade tur med lottningen, chansade dock på fel spår för länge. :angel:
 
@Lobelia

Sen när både du och @LenaH (som var de möjliga mio:sarna) idag sa att ni trodde kato var ond och Habina då verkade så övertygad om att kato nog var god vid det här laget var det enda jag var helt säker på att Habina var ond. Oavsett roll så var hon ond.
 
@Lobelia

Sen när både du och @LenaH (som var de möjliga mio:sarna) idag sa att ni trodde kato var ond och Habina då verkade så övertygad om att kato nog var god vid det här laget var det enda jag var helt säker på att Habina var ond. Oavsett roll så var hon ond.

Haha, var jag så övertygad? Jag blev lite pessimistisk där och tänkte att mio verkligen borde lyckats hitta kato vid det här laget, med så få kvar. :p
 
Haha, var jag så övertygad? Jag blev lite pessimistisk där och tänkte att mio verkligen borde lyckats hitta kato vid det här laget, med så få kvar. :p

Kanske inte, men du kom inte efter att båda två möjliga miosar sagt de tror att kato är fortsatt ond och att då (när jag vet att du antingen är kato eller ulv) säga att kato nog var god var lite väl genomskinligt för mig. :D
 
Observera gärna hur jag vid varje sia siat en spelare som dött... Men aldrig haft oturen att få den döda spelarens roll till svar på min sia. Jag var både en dödsprofet och en jäkligt säker osäker siare (eftersom jag alltid fick mellan 2 spelare istället för 3... säker på nåt var jag aldrig utom att Habina var ond)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp