Mina tankar so far:
1 Loons. Inte hittat leken.
2 Habina. Snyggaste och coolaste i hela leken.
3 Mirtai. Tror att bybon med äpplet blir avgörande för leken. Röstar på nya madalitso för att hon misstänker blacksmithfarm. Får min ulvradar att gå igång, så just nu misstänker jag mirtai för att vara ulv.
4 Blacksmithfarm. Räknar på antalet goda/onda som vanligt. Frågar en massa om olika roller, vilket är mycket hjälpsamt men mest gör mig ännu mer förvirrad. Tror jag som sagt kommer gå tillbaka i den här leken och läsa igen och igen... Svarar Kato på den obligatoriska frågan. Röstar på mig!

Men den känns helt ot och jag fortsätter att ha blacksmithfarm som neutral.
5 Sookie. Inte hittat leken.
6 bumpo. Svarar typ på obligatoriska frågan men ändå inte. Dvs kanske JumJum. Röstar på sookie för att hon inte hittat leken.
7 Snurrfian. Var den som ville ha en obligatorisk fråga. Kan förstås vara för att hon vill få fart på leken (vilket hon skriver), men kanske också för att det är svårt som ulv att hitta något att skriva om? Håller med Caisa om att viskande brunnen är avgörande. Röstar på lobelia för att hon inte för leken framåt.
8 CaisaLundblad. Skriver ett långt inlägg (#58) om allt möjligt som kan hända i leken, vilket mest gör mig ängslig kring hur sjutton vi ska få fram någon slags information öht... Men hon har bra tankar i inlägget och avslutar med att viskande brunnen har en avgörande roll. Röstar på LenaH för att hon skriver rörigt (?).
9 Madalitso. Ny spelare som ställer flera vettiga frågor, hatten av för det! Tror att gyllene äpplet är den avgörande rollen. Röstar på blacksmithfarm då hon ställt många frågor om roller. Känns som en rätt typisk förstadagsröst och inget jag reagerar på, speciellt inte som hon är ny och inte vet hur blacksmithfarm brukar spela.
10 Myrten. Sjuk. Uppmuntrar dessutom LL:s till twistade lekar, så redan det borde göra henne till ulv.

Röstar på hemlig och jag har full förståelse för den rösten, även om det inte säger någonting öht om vilken sida Myrtens står på. Svarar sedan att viskande brunnen blir avgörande för leken.
11 Hemlig. Tror att byborna kan ha en avgörande roll i leken. Lägger en andraröst på blacksmithfarm, för något så simpelt som ett gillatryck. Det skaver, men samtidigt är det första dl, så det måste inte betyda något.
12 LenaH. Tror att det blir en bybo som får avgörande roll. Röstar precis som mig på mirtai, pga att mirtai röstat på en ny spelare.
13 Lobelia. Oklart vart hon tagit vägen.