Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att rösta på Q. Hon är alltid skum
När höll jag hemlig god??? nu får du ta och ge dig med att tilldela mig åsikterNågot är jäkligt skumt för @LenaH har inte misstänkt mig en enda gång i den här leken...Så jag undrar jag..
Men jag känner mig en aning matt i hjärnan efter en intensiv efm/kväll och jag gör mitt bästa för att försöka reda ut mina tankar. @Madalitso jag har inga klara teorier utan försöker skriva ner det jag funderar över, det är svårt att följa upp dem eftersom en del redan har fallit pladask.
@CaisaLundblad jag var jäkligt tveksam på Hemlig, jag visste inte var jag hade henne och kände att jag inte riktigt ville hänga på ett drev utan försökte tänka vidare. Hade jag varit säker på att Hemlig var god så hade jag nog försökt försvara henne, men det var liksom 50/50 för mig.
@Lobelia jo jag ser ju att du höll BSF som god tidigare och även Hemlig men du drev inte på de tankarna innan lynch och käk, utan pekar mer på det efteråt och det känns lite skumt.
Har jag missat några funderingar från någon? Jag känner mig en aning förvirrad när jag har försökt hoppa in och haft koll från mobilen men har blivit avbruten gång på gång så jag upptäcker inlägg mitt i ibland som jag har missat.
Ja
Jag funderar på att rösta på Q. Hon är alltid skum
Här skriver du att du inte förstod varför folk röstade på hemlig...Jag förstod ärligt inte riktigt vad diskussionen kring hemlig gick ut på och varför hon skulle vara så skum, vilket hon uppenbarligen inte var, inte för att hon var ond i vart fall. Jag måste läsa på lite bättre.
När höll jag hemlig god??? nu får du ta och ge dig med att tilldela mig åsikter, visst hade det varit praktiskt att ha haft henne som god innan hon åkte ut. Sanningen är att jag hade noll åsikt om henne mer än att teorierna verkade konstiga.
Nej jag drev inte att jag höll BSF en aning god, jag hade typ en timme på mig att läsa och teoria, det var en av de få saker jag han skriva om. Och att driva för att man håller någon svagt god är väl ändå till att ta i. Jag var i och för sig beredd att rösta för att få behålla BSF men det behövdes inte då hemlig hade 3 röster innan jag kom till skott.
Men att inte förstå varför en person skulle vara ond utifrån motiveringarna är väl ändå inte att hålla någon som god? Hur får du till det?Här skriver du att du inte förstod varför folk röstade på hemlig...
Om du inte har märkt det så försöker jag kolla på alla deltagarna och inte specifikt dig, men om du känner dig jagad så undrar jag lite varför? En god Lobelia brukar inte känns så störd över att bli ifrågasatt utan istället visa vad hon menar.Jag är inne på att rösta på @Snurrfian det känns väldigt knepigt att hon har en massa åsikter om mig hit och dit om saker som inte stämmer. Först att jag påstod att jag höll BSF som god men talade om det först efter lynchen och när jag motbevisade det så drev jag inte min vaga känsla hårt nog och höll @hemlig som god. Det känns verkligen som hon är ute efter mig och där hon inte hittar något så skarvar hon och hittar på. Det känns direkt skumt som att hon vill hitta något på mig . Jag har svårt att se en god Snurris bete sig på det viset.
Nej men det är lite märkligt att ta upp och påpeka det efter att vi vet att hon är god. Hade du skrivit det innan dl hade det varit en annan sak.Men att inte förstå varför en person skulle vara ond utifrån motiveringarna är väl ändå inte att hålla någon som god? Hur får du till det?
Jag känner mig inte jagad, jag bara upplever det som du hittar på saker jag inte skrivit. Jag har inget emot att du teorier om det jag skrivit men håll dig till det.Om du inte har märkt det så försöker jag kolla på alla deltagarna och inte specifikt dig, men om du känner dig jagad så undrar jag lite varför? En god Lobelia brukar inte känns så störd över att bli ifrågasatt utan istället visa vad hon menar.
Men va? Eh du är nu den tredje som misstänker mig och så skriver du att jag skriver inlägg som ingen misstänker mig för?@Snurrfian har jag helt missat typ. Jag vet att jag läst hennes inlägg men vad skriver hon? Känns så 'glider med och producerar inlägg så ingen misstänker mig'-strategi men det är så out of character för henne att hag tvivlar. Eller så är det den perfekta strategin just därför.![]()