Mandalitso
Jag
LenaH
Lobelia
Snurrfian
Bumpo
Jag vet ju var jag har mig själv, det lämnar 5 st. LenaH tycker jag fortsätter att bidra för lite för att ge mig någon bild, men åh andra sidan är Mirtai skum också och är Mirtai ond är jag böjd att hålla LenaH åt det godare hållet (kanske, hon kan ha alibiröstat... det kanske till och med är troligt då Mirtai varit misstänkt från början. Sitter de i lyan tillsammans kan LenaH gott ha alibiröstat. Så okej, LenaH känns inte åt det godare hållet oavsett Mirtais roll.). Det hon har bidragit med så långt är inget jag reagerat på dock.
Dig har jag inte hunnit sätta mig in i än, det är en av sakerna jag ska göra idag. Inläggen igår kring dl har jag i princip missat då jag var för trött för att hänga med, möjligen kan min lista förändras vad gäller dig, Snurrfian och Bumpo efter att ha gjort det.
--------
(drog igenom lite snabbt nu och reagerar på Snurrfian, innan har det bara känts obekvämt att jag inte reagerat på nåt där och att det känts så vänligt och osnurrigt men nu när jag läser t.ex #230 så funderar jag på om hon inte visste att hemlig var god? Åh andra sidan hade hon ju delvis samma tanke som jag, så jag vet inte... men ska titta närmare på det också.)
--------
Jag är helt öppen för att Madalitso sitter i lyan, som sagt tycker jag hon verkar ha lite för stor koll för att inte ha hjälp.

Dock kan hon ju få hjälp från LLs också så vet inte riktigt vad mer jag ska gå på där. Rösten igår kanske inte var så välmotiverad, men det är inte lätt om man är ny och tiden rinner iväg heller...
Bumpo sa att hon inte var på topp igår, det gör att det är svårt att bedöma henne. Jag tyckte hon gick lite hårt åt dig av det jag minns dock, och sånt kan ju folk reagera på och det skulle möjligen göra att hon kan plockas bort från listan längre upp (om ulvarna trodde hon skulle snurra till det och inte är i lyan). Dock inte att hon för den delen läggs åt det goda hållet.
Det skulle lämna
Mandalitso
LenaH
Lobelia
Snurrfian
---
Som de som varit minst misstänkta såhär långt? Mig själv misstänker jag inte alls, så ni får väl byta ut mitt namn mot erat eget/lägga till mitt namn om ni inte står på listan.

Det gäller vad jag själv har tyckt under spelet och grundat på röster, det har liksom inte varit något som egentligen stuckit ut eller verkat skumt. Det är inte en lista över misstänkta, utan över de minst misstänkta såhär långt. Där det skulle kunna gömma sig ulv/kato. Eller inte.
Jag vet inte om det här makes sense just nu, jag mer "tänker högt" än har det som en teori och det blev nog rörigt. Har du inte uppfattat någon som skummare/mer misstänkt än de andra? Jag inser att det kan variera från olika perspektiv.
Det kan ju lika gärna vara Mirtai, Habina och Bumpo i lyan också liksom (om det nu är 3 st ulvar).