DL 1 KL 21:30
18:05 Killaloe röstar på Idahoe
18:27 Lenis röstar på hemlig
18:59 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.04 hemlig röstar på Lenis
20.47 Habina röstar på hemlig
20.58 cirkus röstar på Habina
21.04 Snurrfian röstar på Q
21.12 Klara röstar på Mirtai
21.13 Idahoe röstar på cirkus
21.14 Paddington röstar på LenaH
21.18 LenaH röstar på Snurrfian
21.22 Mirtai röstar på hemlig
21.25 bollen__ röstar på Killaloe
21.29 Niyama röstar på LenaH
21.30 Q röstar på hemlig
Dessa var rösterna på hemlig igår. Jag är osäker på hur mycket man kan läsa in i dem egentligen? Kan säkert finnas någon ond där, men hemlig gjorde något skumt så ser det inte som jättekonstigt att många röstade där. Jag var ju en av dem...
18:05 Killaloe röstar på Idahoe
18:27 Lenis röstar på hemlig
18:59 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.04 hemlig röstar på Lenis
20.47 Habina röstar på hemlig
20.58 cirkus röstar på Habina
21.04 Snurrfian röstar på Q
21.12 Klara röstar på Mirtai
21.13 Idahoe röstar på cirkus
21.14 Paddington röstar på LenaH
21.18 LenaH röstar på Snurrfian
21.22 Mirtai röstar på hemlig
21.25 bollen__ röstar på Killaloe
21.29 Niyama röstar på LenaH
21.30 Q röstar på hemlig
Dessa var rösterna på hemlig igår. Jag är osäker på hur mycket man kan läsa in i dem egentligen? Kan säkert finnas någon ond där, men hemlig gjorde något skumt så ser det inte som jättekonstigt att många röstade där. Jag var ju en av dem...
Det här tycker jag är lite misstänkt. Alltid kul att folk teoriar, men att godförklara någon redan nu med den motiveringen? Njaaae. Jag tycker dessutom att Lena skrivit saker både som kan verka lite småskumma men även lite harmlösa. Funderar på om hemlig då kanske är ond utanför lyan och vill förmedla sig? Hittar ingen annan förklaring just nu och iom att vi ska fixa finmiddag och fira husköp (yeeeey!) lite kan jag få lite halvtaskig närvaro under kvällen, så jag röstar redan nu:
Lenis röstar på hemlig
Förhoppningsvis hinner jag in i god tid innan DL och kan teoria mer ang övriga, men finns inte så mkt att gå på just nu.
Jag känner mig helt off ikväll (pga irl), så jag tror jag ska sova tidigt. Ifall jag skulle lyckas är det lika bra att rösta nu.
Jag vet inte om jag har rätt i teorin om hemlig som ond utanför lyan och LenaH som ulv, det kan vara ett sätt för hemlig att luras och få oss att rösta ut en god LenaH. Däremot känns det superskumt att medvetet godförklara någon för att få igång leken. Vet inte om det måste göra henne till ulv, men det är vad jag reagerar på ikväll.
Habina röstar på hemlig
Hemma efter att ha lett en studiecirkel. Kul med intresserade deltagare men det drog ju ut på tiden!
Jag tycker faktiskt att det är lite skumt att kunna sätta någon som hyfsat god redan såhär tidigt som hemlig gör. Ser att flera reagerat på det, bla har @Paddington röstat på @LenaH baserat på att det är LenaH som blir godförklarad.
Jag väljer tvärtom att rösta på den som godförklarar. Om nu hemlig är ensam god borde hon itne vilja sätta någon åt något håll. Däremot vet ju onda om andra roller än sin egen, ulvarna vet om varandra och fåret vet om ulvarna. Alltså kan det vara lättare att godförklara någon.
Mirtai röstar på hemlig
Jag hittar inget bättre än idag som inte är OT eller BoP-aktigt rakt av
Och det är nog ändå på hemlig mina ögon hamnar idag
Jag har vänt på det hela i inlägg innan
Den där godförklaringen sticker i ögonen , den enda som vet precis vilka som är goda och onda i leken är fåret
LenaH kan precis lika gärna vara ond som god för att bli godförklarad så där känner jag en ambivalens ändå för vilket som stämmer?
Så även om fåret inte behöver lynchas för att goda ska vinna så har den ju betydelse för de onda ändå?
Och det är där jag landar idag till slut i tankarna
jag ÄR medveten om att det är en sen röst på en som har flera andra röster
men det är det jag kan hitta idag
Q röstar på hemlig
jag tror att hon kan vara fåret . lenaH kan vara god eller ond . så vill inte välja där