Snurrfian
Moderator
Jag lutar åt att rösta på @Lenis pga teorin om att fåret @Habina följer ulven Lenis men om inte @Snurrfian börjar skriva annat än att hon är förvirrad så tror jag hennes polisonger behöver ansas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lutar åt att rösta på @Lenis pga teorin om att fåret @Habina följer ulven Lenis men om inte @Snurrfian börjar skriva annat än att hon är förvirrad så tror jag hennes polisonger behöver ansas.
Öh... näe, men jag tänkte bara att hon ville ju definitivt leka!Finns det flera Lobelia?![]()
Här är vad som hände igår. Först skriver hemlig sitt inlägg om att hon vill sätta Lena åt det godare hållet.
Paddington är den första som reagerar
En minut senare reagerar även LenaH
Men Killaloe, som är inne och skriver och bla har en diskussion om att hemlig är skum för att hon tyckte pluto kunde vara lik en varg reagerar inte alls på det. Är inte det lite märkligt? Att notera det men inte att den utan teori sätter någon som god?
Men hur skulle jag kunna tro att jag var röjd igår? Eller idag heller för den delen?Du kanske ska börja läsa vad jag har skrivit istället för att anta saker, japp igår var jag förvirrad, jag vet inte om det är så mycket klarar idag men jag har haft en rätt lång fundering på röstlistan. Jag vet inte riktigt vad du har presterat i teoriväg, hoppet du tar i det här inlägget begriper jag inte alls. Jag börjar undrar om inte @Niyama var något på spåren igår när hon funderade på om du kanske var ulv som inte försvarar dig för att du tror att du är röjd.
Jag funderar över @hemlig själv? Med tanke på hennes olycksaliga inlägg i förra leken så känns det väl osannolikt att hon skulle göra om det igen? Dvs godförklara någon rakt upp och ner?
Men är hemlig fåret så vet hon ju utmärkt väl vilka alla är i leken (undantaget de goda rollerna som har skills- Så att godförklara någon som hon VET är god finns i min skalle också.
Jag är tveksam till att hemlig skulle göra om samma grej som i förra leken.
Dessutom verkar hon medveten om att det skulle bli ifrågasatt när hon skriver som hon gör i #78
Jag tror mao inte på scenariet att hemlig är fåret och LenaH i lyan, däremot KAN hemlig vara fåret som försöker visa sig till lyan genom att misstänkliggöra @LenaH som i så fall skulle vara god
Eller så ÄR det ändå precis så som det ser ut - hemlig som får örsöker godförklara ulven LenaH?
Det finns också ett fjärde alternativ att båda är goda och att hemlig skulle kunna vara en bybo som inte tycker att det gör så mycket om hon åker?
LenaH verkar inte heller ha så mycket emot om hon blir röstad på så det kan också tala för att hon är god, möjligen.
Även om jag måste medge att jag hajade till (och skrattade!) åt denna kommentaren av henne:
jag vete fabian var jag har Idahoe- men om något så verkar hon tönka några varav runt - vilket jag ju uppskattar () men ingen jag vet vart jag har
well, jag kommer inte ihåg det hellerNääää såklart du rodde hem det åt de Onda
Invändingar på det?![]()
Ja alltså, det var ju inte mycket till teori alls. Det enda jag kom fram till var ju att det kunde vara vilket som.Jag tror inte alls ulvarna trodde hemlig var får av anledningar jag redogjort för ovan.
visst, jag skulle ju säga att jag inte var ulv även om jag var det men den där teorin håller inte hela vägen tycker jag.
Med en sådan teori kunde ju likagärna fler ha reagerat på och kommenterat @LenaH inlägg där hon i princip godförklarar sig själv.Nu har hon förklarat att det berodde på att hon hade ungefär samma teori som hemlig runt Lena och därför inte tyckte hon kunde reagera på det. Må så vara, men det är ju inte ofta någon uttrycker sig så som hemlig gjorde så snabbt varpå jag tycker att det iaf borde ha reagerats på . Mer än att hemlig valde en svart panter. Min första inlägg finns nedan
I och med funderingen kring dig och hemlig, så frågan är om det är så att du är ulv men att det såg ut som om hemlig var fåret. Jag har lite snabbt gått igenom dina inlägg och i varje inlägg nämner du fåret. Att du sen ger dig på mig som relativt ofta eller snarare ganska minnesvärda prestationer som fåret gör att jag undrar om du inte kan tänkas vara fåret utanför lyan och desperat försöker vinka till lyan. I och med att fåret vet vilka som är ulvar så skulle det kunna vara så att Niyama och Paddington är ulvar och du är rädd att de har missat att det är du som är fåret.Men hur skulle jag kunna tro att jag var röjd igår? Eller idag heller för den delen?
Hur tänker du nu?
Om jag vore fåret skulle jag bara ha is i magen idag med tanke på ondas fördelar hittills.I och med funderingen kring dig och hemlig, så frågan är om det är så att du är ulv men att det såg ut som om hemlig var fåret. Jag har lite snabbt gått igenom dina inlägg och i varje inlägg nämner du fåret. Att du sen ger dig på mig som relativt ofta eller snarare ganska minnesvärda prestationer som fåret gör att jag undrar om du inte kan tänkas vara fåret utanför lyan och desperat försöker vinka till lyan. I och med att fåret vet vilka som är ulvar så skulle det kunna vara så att Niyama och Paddington är ulvar och du är rädd att de har missat att det är du som är fåret.
Egentligen bär det mig emot att rösta på den som jag tror är fåret, den gör inte så mycket nytta som död men jag har inget bättre alternativ just nu.
Snurrfian röstar på LenaH
Du svarade inte på inlägget du citerade?I och med funderingen kring dig och hemlig, så frågan är om det är så att du är ulv men att det såg ut som om hemlig var fåret. Jag har lite snabbt gått igenom dina inlägg och i varje inlägg nämner du fåret. Att du sen ger dig på mig som relativt ofta eller snarare ganska minnesvärda prestationer som fåret gör att jag undrar om du inte kan tänkas vara fåret utanför lyan och desperat försöker vinka till lyan. I och med att fåret vet vilka som är ulvar så skulle det kunna vara så att Niyama och Paddington är ulvar och du är rädd att de har missat att det är du som är fåret.
Egentligen bär det mig emot att rösta på den som jag tror är fåret, den gör inte så mycket nytta som död men jag har inget bättre alternativ just nu.
Snurrfian röstar på LenaH
Jag börjar undrar om inte @Niyama var något på spåren igår när hon funderade på om du kanske var ulv som inte försvarar dig för att du tror att du är röjd.