Oh, ett steg till i tanken om @Habina som får är att @Snurrfian följer Habinas röst idag som en bekräftelse på att de identifierat henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får stressrösta idag igen.
Niyama röstar på q4
för att jag inte köpte teorierna mot hemlig alls igår, och q4 var den sista som röstade på henne när det dessutom hade hänt en del annat.
Oh, ett steg till i tanken om @Habina som får är att @Snurrfian följer Habinas röst idag som en bekräftelse på att de identifierat henne?
Jag försöker multitaska matlagning, fixa trasig bil och skriva seminarieuppgift med ulvlek, dessutom är det onsdag och jag har varit ledare i fyra timmar utan möjlighet att följa leken, så nej jag har inte hunnit så mycket mer än försöka försvara mig mot din fullständigt omotiverade angklagelse. Du skriver som om du skulle vara siare, det var BSF som tyvärr blev käkad, alltså blir funderingen om du försöker låta som en siare men visar sig vara hårig...Du svarade inte på inlägget du citerade?
Du gör det också väldigt lätt för dig nu och det om något är tecken för mig på en ond Snurris.
Det blev en aning förhastat, jag försöker hinna med att läsa och skriva innan det var dags för röstning, men hon försvarade sig som sagt inte och försökte dessutom godförklara sig rejält igår.Nä, stopp nu. Varför skulle LenaH trott att hon var röjd dag ett? Och siaren dog. Jag menade att jag upplever henne mer benägen att försvara sig mot misstankar som god.
Åh det ska få bli hennes nya namn! Så himla braFörstår inte snurrdians
Och jag tackar för komplimangernaKilla är rolig och trevlig och grymt kul att hon är tillbaka men ser inga utstickande teorier alls.
Det brukar ju annars vara Snurrifan.Åh det ska få bli hennes nya namn! Så himla bra![]()
Hur känner du för det [B]Snurrdian[/B]
Och jag tackar för komplimangerna![]()
![]()
Snurrdivan tror jag i sådana fall...Åh det ska få bli hennes nya namn! Så himla bra![]()
Hur känner du för det [B]Snurrdian[/B]
Och jag tackar för komplimangerna![]()
![]()
Det brukar ju annars vara Snurrifan.![]()
Förskräckliga dagbok.
Det är inte bara eran LL som är lösmynt utan även Zelena. Hon är inte riktigt lika klipsk som sin syster, speciellt inte nu när systrarna håller sams. Hur Zelena kan tycka det är en bra ide att mitt på blanka dagen sitta på mormors och skryta över hur häxorna lyckades eliminera både snövit och Emma första dygnet, ja det undrar jag också.
Zelena blev genast iväg skickad till OZ.
Quarter4ever var ulv
![]()
Natt DL: 10:00