Ulvlek - Once Upon a Time

Får stressrösta idag igen.
Niyama röstar på q4
för att jag inte köpte teorierna mot hemlig alls igår, och q4 var den sista som röstade på henne när det dessutom hade hänt en del annat.

Får stressrösta idag igen.
Niyama röstar på q4
för att jag inte köpte teorierna mot hemlig alls igår, och q4 var den sista som röstade på henne när det dessutom hade hänt en del annat.

jag blir upptagen en stund, jag kommer in senare och utvecklar. tiden sprang iväg.

Eftersom jag inte har en aning om vem jag ska rösta på bestämde jag mig för den som la tredje rösten på hemlig. Om lyan inte trodde att hemlig verkligen var får känns det som att en tredje röst på någon som med stor sannolikhet var god skulle hjälpa att säkerställa att den åkte.

Klara röstar på Mirtai

Lagom stressad och rädd att inte hinna rösta pga trasslig mobil. Så det här blir en rätt snabbt ihopslängd röst av en förvirrad Idahoe. Jag tror ju inte att vi har tillräckligt med info för att kunna utläsa så mycket från röstningen, men hittar inget annat att gå efter just nu...

Idahoe röstar på Lenis

För hon var först att rösta på en god som sedan blev lynchad. Det kan vara en ulv som lyckades med det.

Ok lite tidspressad här men jag reagerar på att Niyama lägger en andra röst på mig idag ? när hon följde Paddis röst på LenaH igår? och även idag följer paddis röst?

jag hann inte gå igenom Niyama
men det finner jag högst skumt faktiskt

Q röstar på Niyama
kan vara ulv som vill verka som fåret? eller så är hon fåret- oavsett så räknas hon för onda sida vs goda

LenaH ändrar röst till q4e - dels för att förbättra mina odds men också för att hon kan ha varit den sista ulven som slog igen locket för hemlig

Du svarade inte på inlägget du citerade?
Du gör det också väldigt lätt för dig nu och det om något är tecken för mig på en ond Snurris.
Jag försöker multitaska matlagning, fixa trasig bil och skriva seminarieuppgift med ulvlek, dessutom är det onsdag och jag har varit ledare i fyra timmar utan möjlighet att följa leken, så nej jag har inte hunnit så mycket mer än försöka försvara mig mot din fullständigt omotiverade angklagelse. Du skriver som om du skulle vara siare, det var BSF som tyvärr blev käkad, alltså blir funderingen om du försöker låta som en siare men visar sig vara hårig...

Nä, stopp nu. Varför skulle LenaH trott att hon var röjd dag ett? Och siaren dog. Jag menade att jag upplever henne mer benägen att försvara sig mot misstankar som god.
Det blev en aning förhastat, jag försöker hinna med att läsa och skriva innan det var dags för röstning, men hon försvarade sig som sagt inte och försökte dessutom godförklara sig rejält igår.

DL 2
21:10 LenaH röstar på Lenis
21:13 cirkus röstar på habina
21:13 Mirtai röstar på Killaloe
21:14 Paddington röstar på quarter4ever
21:15 Habina röstar på LenaH
21:18 Surrfian röstar på LenaH
21:24 Killaloe röstar på bollen__
21:26 Niyama röstar på quarter4ever
21:27 Klara röstar på Mirtai
21:28 Idahoe röstar på Lenis
21:29 quarter4ever röstar på Niyama
21:29 LenaH ändrar röst till quarter4ever
21:30 Lenis röstar på bollen__

(la till Lenis röst)

Fasen vad stressad jag är, trodde inte klockan var så mkt.

I extrem korthet:

Tycker Habina lägger konstigt mycket vikt vid dag 1. Att inte bara en utan flera ulvar bör ha röstat på hemlig om Lena är god? Skulle ulvarna vara så klantiga redan dag ett att de går ihop och skickar ut en ond, när de smidigare kan låta spelet gå eller lägga på sin höjd en utjämnande röst? Jag vet i 17.

Killa är rolig och trevlig och grymt kul att hon är tillbaka men ser inga utstickande teorier alls. Mer lite fint klappande hit o dit. Möjligen att hon försöker gå under radarn.

Förstår inte snurrdians tankar om att Lena skulle spela i o så för att hon kände sig röjd dag ett, om man inte går stenhårt på att hemlig som vinkande får skulle varit fallet, vilket det ju inte var.

Lena är en sådan jag tycker är svårläst men jag tänker likadant som henne idag.

Niyama skriver ganska lite men skarpt. Kan inte sätta henne åt något håll riktigt baserat på det.

Q spelar alltid så att hon känns rätt ond utan att jag kan sätta fingret på varför, det har jag bara fått vänja mig vid. Men uppskattar folk som skriver rejäla teoriinlägg, lättare att försöka bilda sig en uppfattning.

Jag känner att jag verkligen inte vet och måste tydligen hinna rösta på nån minut och har inte ens hunnit skriva om alla så får komplettera efter detta inlägg, men

Lenis röstar på bollen

då jag har noll koll på vederbörande och hellre skickar ut en inaktiv än att råka ta en aktiv god. Jäkligt kasst motivering men det får vara för att hinna

Jag trodde ju att jag skulle ha tid för leken idag, men det blir sällan som man tänkt sig. :arghh:

Och nej, det blir ingen fölunge till sommaren heller. :down: Men stoet hade heller ingen inflammation i livmodern som vi var rädda för. Det var viktigast. :up:

Spännande fenomen det här att allt blir jättestressigt sista halvtimmen innan DL. Jag fick inte nån överblick över allas teorier med telefonen, framförallt inte när det blev bråttom. Så en dåligt underbyggd röst från min sida, inte minst med tanke på vad jag tidigare skrivit om att läsa in för mycket i en tidig röstning...
Den här röstningen verkar inte heller bli helt lätt att kunna tolka, många ströröster och stressade röstare med vaga teorier.
Jag ska försöka hinna in och fundera lite mer ordentligt imorgon bitti innan DL, så ett försök till ordnade tankar från mig kommer då. Nu nyss hemkommen ska djuren ha nattamat och sen ska jag sova.

Förskräckliga dagbok.

Det är inte bara eran LL som är lösmynt utan även Zelena. Hon är inte riktigt lika klipsk som sin syster, speciellt inte nu när systrarna håller sams. Hur Zelena kan tycka det är en bra ide att mitt på blanka dagen sitta på mormors och skryta över hur häxorna lyckades eliminera både snövit och Emma första dygnet, ja det undrar jag också.

Zelena blev genast iväg skickad till OZ.

Quarter4ever var ulv

5e046883-d7a1-4ddc-af1e-b6aa6b248c12.jpg

Natt DL: 10:00

Fortsätter här:

Klara röstar baserat på Qs röst på hemlig. Tja det är väl en teori så god som någon. Jag vet inte alls var jag har henne.

Idahoes röstar på mig för att jag lade första rösten på en god. Well, statistiskt sett var vi nog ett gäng som lade första rösten på en god mtp att goda är fler än onda. Man får gärna tro vad man vill om mig men just den teorin känns lite tam.

Cirkus fortsätter på sitt fårtema hit o dit men hon verkar iaf försöka tänka ut något.

Mirtai likadant, känns rätt neutral för mig.

Paddington måste jag ha lyckats missa totalt hittills! Läser igenom nu och vi har en del liknande tankar. Känns inte hårig sådär spontant.

Förskräckliga dagbok.

Det är inte bara eran LL som är lösmynt utan även Zelena. Hon är inte riktigt lika klipsk som sin syster, speciellt inte nu när systrarna håller sams. Hur Zelena kan tycka det är en bra ide att mitt på blanka dagen sitta på mormors och skryta över hur häxorna lyckades eliminera både snövit och Emma första dygnet, ja det undrar jag också.

Zelena blev genast iväg skickad till OZ.

Quarter4ever var ulv

5e046883-d7a1-4ddc-af1e-b6aa6b248c12.jpg

Natt DL: 10:00
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring

Hästrelaterat

Tillbaka