Jag reagerar på samma som dig här. Satt och funderade på att Lenis hakade på Habinas teori, läste sen motiveringen till Habinas röst och tyckte den var förklaring nog till hur hon tänkt.Men Habina förklarar ju varför i sin röstmotivering, jag tycker den förklaringen känns helt rimlig?
Sen att cirkus röstar som hon gör känns då nästan skumt för mig... Cirkus tillhör ju de där jätteduktiga som brukar komma med fantastiskt uttänkta teorier - och kunna lura upp mig på läktaren utan att jag ens märker det - så att hon hugger på en sån sak känns märkligt.
Näe, jag har inte mycket att gå på känner jag. Ja, helig har betett sig märkligt, men jag är inte tillräckligt säker på henne som ond för att vilja rösta på henne.
Även Lenis röst kunde se märklig ut, men jag tror jag förstår hur hon tänkte (efter att någon påpekat att hon inte menade att hemlig nödvändigtvis vinkade till just LenaH).
Då tycker jag cirkus är mest märklig, som brukar vara väldigt skicklig, men röstar på Habina baserat på en röst som jag tyckte var vettigt motiverad. Det kan vara att det finns lite att gå på såhär tidigt och hon inte vill lägga en tredjeröst på hemlig, men jag tycker ändå det är värt att notera och jag har heller inte något bättre att gå på, så...
Alltså:
Idahoe röstar på cirkus