alla som hade en röst på sig igår var i fara iom BM extra röstVar hon ens i fara?
fram till Mirtai fick 3 röster totalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alla som hade en röst på sig igår var i fara iom BM extra röstVar hon ens i fara?
OKFör att andra hängde på och Mirtai blev lynchad.
fast anklaga? du läser in något jag inte har skrivit. Jag förstod inte hur du tänkte och jag ville reda ut för att jag skulle förstå!Shit i sista minuten ( trots mina intentioner att inte vara det )
quareter4ever röstar på paddington
för att jag tror att hon försökte anklaga mig igår på falska premisser
Tycker det här låter som en väldigt lätt godförklaring. Nyss så skrev du att hon och Habina (som inte hade röster på sig) var en aning skumma båda två.
Var finns det en röstlista?
LenaH är skum för att hon serverar mig anledning på anledning att rösta på henne
Habina känns lite skum eftersom hon röstar på Hemlig med att hon verkar vilja vara förvirrad, frågan är om Habina är rädd att bli av med sin roll som förvirrad? Men gör det henne ond?
Artline röstar på mig för att jag inte vill räkna, jag tror att det där med antal kommer att bli mitt fall, räknar jag så är det någon som röstar på mig, röstar jag inte så är det någon som röstar på mig. Lite knepigt att hon inte reagerade på LenaHs spiksäkra uttalande om att det var fyra ulvar...
Snurrfian röstar på Artline eftersom hon försöker sätta dit mig på matte när jag inte ens har räknat...![]()
Jag skrev ju också att jag upplevde Paddi som lite anklagande, och röstade där. Vad är skillnaden mellan min och Qs röst på Paddi, menar du?Jag förstår inte alls @quarter4ever s röst på @Paddington Javisst, jag har ingen som helst aning om vilken sida någon av er är på, men att kalla paddingtons frågor (för att hon inte hängde med misstänker jag?) för anklagelser känns väldigt magstarkt...
Jag skrev ju också att jag upplevde Paddi som lite anklagande, och röstade där. Vad är skillnaden mellan min och Qs röst på Paddi, menar du?
Jag skrev ju också att jag upplevde Paddi som lite anklagande, och röstade där. Vad är skillnaden mellan min och Qs röst på Paddi, menar du?
Ja, enligt tidigare svar som jag inte hinner leta upp.Funderar om någon ulv röstade på paddington för att försöka rädda snurrfian? Alltså lite sådär halvdiskret... Den teorin gäller dock bara quarter4ever, eftersom de andra två rösterna på paddington kom innan någon röst på snurrfian. Fast det är klart, det låg lite i luften att snurrfian förmodligen skulle få röster på sig.
Hm... Kan det tom ha varit så att paddington också var ond? Så det stod mellan två ulvar och ulvarna passade på att alibirösta lite? *kluven*
@bumpo om vi tänker för ett ögonblick att borgmästaren lägger sin dolda röst så det egentligen står lika mellan två personer, räknas borgmästarens utslagsröst då också? Dvs även om det i leken ser ut som att det inte är lika mellan två personer?
jag hade lite tidsbrist så hann inte skriva mer utförligt,( var ju på minuten!) så det blev lite kort med motiveringen. Men som jag skrivit innan under dagen igår så höll jag med Hedinn om att Paddington verkade försöka anklaga mig för något under diskussionen mellan henne och mig , och jag tog använde det som motivering till rösten.Jag förstår inte alls @quarter4ever s röst på @Paddington Javisst, jag har ingen som helst aning om vilken sida någon av er är på, men att kalla paddingtons frågor (för att hon inte hängde med misstänker jag?) för anklagelser känns väldigt magstarkt...
BM har utslagsröst så blir det lika iom dolda rösten så åker den som BM röstat påFunderar om någon ulv röstade på paddington för att försöka rädda snurrfian? Alltså lite sådär halvdiskret... Den teorin gäller dock bara quarter4ever, eftersom de andra två rösterna på paddington kom innan någon röst på snurrfian. Fast det är klart, det låg lite i luften att snurrfian förmodligen skulle få röster på sig.
Hm... Kan det tom ha varit så att paddington också var ond? Så det stod mellan två ulvar och ulvarna passade på att alibirösta lite? *kluven*
@bumpo om vi tänker för ett ögonblick att borgmästaren lägger sin dolda röst så det egentligen står lika mellan två personer, räknas borgmästarens utslagsröst då också? Dvs även om det i leken ser ut som att det inte är lika mellan två personer?
Men Heddan röstade ju först?Din hann jag inte med att se.![]()
Men Heddan röstade ju först?
När jag läste diskussionen tänkte jag att jag nog känt mig lite frustrerad i Qs skor eftersom (såvitt jag minns) både fio och Paddi pressade Q angående att hon skrev självklarheter (typ, jag skriver som sagt ur minnet) medan jag tyckte att det var väsentligt för resonemanget. Jag vet inte var någon av de inblandade står, men att Q reagerade tycker jag inte är så märkligt. Jag var lite brydd själv runt alla inblandade men sedan hann jag inte gå tillbaka och bena så jag gick på Snurris som jag ändå tyckte var uppenbart utstickande.
Din fråga till bumpo - så måste det vara, tycker jag. Att om borgmästarens dolda röst gör att det blir lika gäller fortfarande utslagsrösten.
Nu ska jag fortsätta att jobba. Återkommer senare om jag lever (ja, jag återkommer nog även om jag är död). Jag konstatera att det i så fall kommer att bli ungefär den här aktiviteten även nu under semestern. Jag har inte längre ro att lusläsa leken flera gånger som jag gjorde förr och jag får väl på något sätt acceptera det. Men jag måste verkligen försöka hinna gå igenom gårdagen ordentligt!
Fan!Ulvarna käkar Hedinn som var siare.
Dag-DL 21.00
Natt-DL Imorgon 09.00