ja herregud vad vi var glada när vi lyckades käka dig !:D
men det är bara @Myrten s förtjänst Jag ville ändra till fio ( ja vi hade koll på din roll redan då;) @fio :D ) och jag ville käka spionen ( vilken vi visste var @Artline ;) )
och JA vi visste att hedinn var siare med :D
:p
Jag var alldeles av banan i onsdags (uppenbarligen) för jag skrev i min valtråd att jag antagligen borde skydda @Hedinn eller @Artline men att jag inte hunnit skaffa koll så jag tog mig själv den natten också.
Den natten ni käkade mig skyddade jag @fio
 
  • Gilla
Reactions: fio
Äh vafan, nuförtiden har jag inte tid att tveka, jag får köra all-in liksom!
Men jag får påpeka att min icke alibiröstning i DL1 inte berodde på att jag inte vågade!:rage: @Sasse har avslöjat att jag typ alltid alibiröstar så jag tänkte skippa det. Sen hade jag inte insett konsekvenserna av BM. Jag har verkligen haft uselt med tid.
 
Orkar ju inte läsa igenom hela leken (okej de första typ 9 sidorna har jag plöjt..) men VAD var teorin då? :angel: :D
här @bollen__ :)
Det här funderade jag på lite och jag tror inte att någon ulv alibiröstade i DL1. Det fanns oerhört lite att gå på och risken med BMs extraröst plus avgörande vid lika hade kunnat göra att lyan förlorade en medlem redan med en gång.

Om vi då anammar den något enkla teorin så gör det att du, @fio och @hemlig bör vara goda + Hedinn och Mirtai vilket ger 5 goda av 7. Jag vet min roll, då är det bara en god kvar att hitta och resten är ulvar! :p

Jag ska läsa igenom hela leken igen och se vad jag kan lista ut men jag gillar enkelheten i den här teorin.

Fast första rösten las när det bara var 31 minuter till DL och det kändes väl inte som om det fanns något direkt att gå på. :)

Jag säger inte att det är en vattentät teori men jag tilltalas av enkelheten i den och som sagt, ser det ut som en ulv är det antagligen en. :p

Jag tror mer och mer på min teori från igår och det innebär att jag håller en peng på @Myrten och @quarter4ever med @Habina som reserv för att vara ludna.

Ingen av dem har gjort något direkt skumt men jag tror helt enkelt inte att någon vågade alibirösta i DL1 vilket utesluter de övriga tre.
 
Men jag får påpeka att min icke alibiröstning i DL1 inte berodde på att jag inte vågade!:rage: @Sasse har avslöjat att jag typ alltid alibiröstar så jag tänkte skippa det. Sen hade jag inte insett konsekvenserna av BM. Jag har verkligen haft uselt med tid.
Åh är du en såndär som man kan få att göra vadsomhelst om man hetsar dig med att du inte törs? :idea:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 689
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 942
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 744
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 812
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp