Tänkte försöka undvika att få tidspanik idag, så känns bäst att rösta nu.
Jag har blivit lite fundersam på Snurrfian idag, efter hennes lite konstigt motiverade röst, framför allt. Men vill gärna ge henne en chans att bemöta frågorna hon fick efter den.
Paddingtons diskussion med Q4 efter gårdagens lynch upplever jag fortfarande lite som att Paddi var "onödigt" anklagande/på Q4, för något som jag tyckte var typisk Q. Jag vet att Paddi förklarat i efterhand och att hon i slutet av diskussionen konstaterade att de nog pratade förbi varandra, men det är ändå nåt med tonen i det hela som inte känns helt bra.
Hedinn röstar på Paddington
Jag hittar ingenting som känns tydligt i hedinns inlägg efter natten. Antingen har hon siat en god eller så har hon siat paddington som ond. Just för att hon röstar på paddington fast hon förstår hur paddington menar så nämner hon "nåt med tonen i det hela som inte känns helt bra". Det tycker jag låter som en siare som vet att någon är ond, men inte har substans nog att teoria kring det.
Dessutom var hon snabb att markera när jag missat hennes röstmotivering på paddington, utan bara reagerade på quarter4evers. Kan det vara så att det var två ulvar uppe till lynch igår ändå?
Äh, jag kan lika gärna lägga en säkerhetsröst nu, så får jag se om jag ändrar mig under dagen/kvällen.
Habina röstar på paddington då jag misstänker att hedinn kan ha siat henne som ond.