Ulvlekarnas Hall of Fame

Kom på en annan sak. Kan man nominera sig själv som mest irriterande spelare? :p Det var i en dubbelleksroll, och för att man inte skulle kunna se något samband mellan mina olika roller ville jag hitta på något riktigt grymt sätt att skriva på till mitt dubbelnick. Jag fick en viss dos inspiration från @MrChoice, som hade skrivit i dialekt genom en hel lek med sitt dubbelnick. Något sådant ville jag också göra, och med tips från en viss galenpanna så skrev jag i leetspråk. Alltså typ "134rn h0w t0 r34d". På Engelska. Bara för att göra det ännu mer omöjligt typ.

Så var det svårt för de övriga att koppla ihop dubbelnicket med det riktiga? Nä. Det gick på typ 3 sekunder. :cool: Dumma Mammas. :meh: ;)
 
På tal om vad telefonen ändrar, så var det väl någon @TeamLundVer (?) som hade problem med sin telefon i en lek. Hon skulle skriva "onda sidan", och först fick hon fel på "onda" (minns inte vilket ord mobilen valde dock), och sedan skulle hon rätta det och skriver. "Jag menar såklart onda soffan". När hon upptäcker att mobilen varit inne och ändrat igen, vill hon återigen rätta. Ni vet sådan kamp man har med mobilen ibland? Man bara SKA få det rätt. Och mobilen bara: Nä. Så TLV kommer in igen och skriver "Onda SOFFAN", och igen och igen, och varje gång blir det fel. Det var hysteriskt roligt :D
Den leken var jag med i, tror jag. Minns att jag läste det i alla fall...
 
På tal om vad telefonen ändrar, så var det väl någon @TeamLundVer (?) som hade problem med sin telefon i en lek. Hon skulle skriva "onda sidan", och först fick hon fel på "onda" (minns inte vilket ord mobilen valde dock), och sedan skulle hon rätta det och skriver. "Jag menar såklart onda soffan". När hon upptäcker att mobilen varit inne och ändrat igen, vill hon återigen rätta. Ni vet sådan kamp man har med mobilen ibland? Man bara SKA få det rätt. Och mobilen bara: Nä. Så TLV kommer in igen och skriver "Onda SOFFAN", och igen och igen, och varje gång blir det fel. Det var hysteriskt roligt :D

DET har jag absolut inget minne av :angel::angel::angel::angel::angel::o:p

För övrigt samma skitmobil som nu laggar och stänger av sig hela tiden 1½år gammal :banghead::banghead::banghead: massa döda pixlar också (där fick man för att man i första hand vill ha en med en bra kamera) :arghh:

Nu byter den dessutom ut orden jag skriver mot ord som jag aldrig använt. Att skriva som kan bli lärdomar osv :confused:
 
Monstermom bygger symaskin, för hon är Kungen af Händigheten!
king2.gif

Och därför ska jag nu överge er igen, för att skryta vidare i min symaskinstråd.

(Fast om ni förklarade exakt hur ni gör det där "sorterar vad jag tänker och vad jag faktiskt skriver" så kanske jag kunde skriva lite mindre i trådarna - så ni slipper gnälla så förbaskat :grin:. Allvarligt, jag fattar på riktigt inte hur ni gör... :o)
Vi gnäller inte, vi vill ju att du ska vara här med oss ju! Inte nörda runt i någon symaskinstråd!
 
Jag läste lite i @Monstermom lek nu och grät nästan för att jag hade missat alla bra uppdateringar. Jag som ÄLSKAR skivvärlden (fast det blir lite fel i huvudet med namnen när jag är van vid de svenska) och så har jag helt missat en lek baserat på min favoritbok i hela serien :cry::eek::down:
 
puffar upp denna lite, det är många nya saker som ska in i den:)

Jag nominerar @Lobelia som den som överlevt att lynchas längst. trots att alla visste hon var ond ( 4 lyncher var det va?) i Harry Potter-leken

Jag nominerar även @LenaH för bästa koppen-imitationen i senaste leken:D (Anonyma leken)


det finns ju massor som hänt sedan februari, högg två jag kom på direkt
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 407
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp