Ulvlekarnas Hall of Fame

Jag nominerar @Dentaku för att ha haft 3 ( eller om det blir 4 egentligen - beror lite på hur man ser det ) olika roller i samma lek :)
Detta i @LindgrenV s lek : http://www.bukefalos.com/threads/morkerkriget-i-landet-bortom-ulvlek.1369978/
Först var hon "Jag" som var käkstoppare,men blev käkad första dygnet ändå för att hon inte använde det
Sedan fick hon hoppa in istället för @bollen__ som var Ek ( bybo)
För att därefter bli omvandlad till ledarvarg , dvs ond utanför lyan som visste vilka som ingick i lyan, för att därefter efter sista ulvens död ingå i lyan
 
jag kanske ska nominera lyan ( @Blacksmithfarm och jag det ) i samma lek :http://www.bukefalos.com/threads/morkerkriget-i-landet-bortom-ulvlek.1369978/
för att ha bommat två käk samma natt:arghh:
och ängeln @LenaH för att ha skyddat två rätt samma natt ( och inte sig själv )
Jag sa faktiskt till @LindgrenV att jag ville gå i pension efter det eftersom jag klarat två nätter i rad - jag visste ju inte ens att ni hade två käk! :p

Det är nog första gången jag som ängel faktiskt skyddar rätt när det inte varit mig själv. :o
 
Jag sa faktiskt till @LindgrenV att jag ville gå i pension efter det eftersom jag klarat två nätter i rad - jag visste ju inte ens att ni hade två käk! :p

Det är nog första gången jag som ängel faktiskt skyddar rätt när det inte varit mig själv. :o
ja du jag tänkte efteråt att det var synd att vi inte la in om 2 KÄK av LenaH :devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp