Ulvlekarnas Hall of Fame

En tabbe är ju när vi hade dubbelnick och Dramatik skulle skriva från sitt, men skrev från sitt vanliga så hon avslöjade sig direkt.

Hon skulle skriva sin röst och skrev då Dramatik röstar på x istället för sitt dubbelnick som var den som skulle lägga rösten :D
 
Fanns det inte någon legendarisk lek där @cirkus blev grundlurad?

Den har nog både Cirkus och Myrten i minnet :p

Jag med! Jag var LL och det var Cirkus allra första lek och hon satt och skickade PM till mig å hade listat ut allt och jag bara ville skrika "men ser du inte!!!" Sjuukt frustrerande (men samtidigt liite kul)

Myrten var fantastisk som demon i den leken :bow:

Jag med. Jag har nog aldrig varit så fruktansvärt frustrerad över en lek, någonsin. Jag visste ju att jag var god, kvar var demonen och en spion, spionen hade ju givetvis info om vem som var vem, så för mig var det ju givet att spionen bara skulle bestämt lägga en röst på den andra, med en säker motivering. MEN DET HÄNDE INTE!!
 
Någon LL gjorde bort sig när hen hade räknat rösterna efter en lynch och så tog hen fel person :rofl:

Hen kom på det efter en stund och kastade ut den som skulle ut med :p

Jag tror till och med det var @Hedinn som kastades ut av misstag.
 
Tror @Myrten gjorde en fin tabbe och bjöd in fel person till en konversation i lyan också..... :angel:
Kan du berätta hur det var med den nu igen? :p
Hon skulle skicka käk-PM, råkade skicka till cirkus också, som inte var med i lyan...

Jag och @Niyama var med i lyan då i alla fall, minns inte om det var någon mer? Det var sista gången Myrten skicka PM om käk. :D
 
En rolig sak från mig som LL är Sagan om Isfolket där jag hade karaktären Ulvhedin och hade lottat Hedinn som ulv.... :angel:

Näää inte alls en freudiansk felskrivning...
Haha ja! Men det var kul, jag blev ju nästan godförklarad sen, efter alla "Ulvhedin, höhö då måste Hedinn vara ulv!" I början av leken. :D
 
Röstade vi inte ut goda @Niyama med mening i Robinson Buke-leken dessutom? Hon var den enda som inte var immun mot demonen, så vi lynchade henne för att hon inte skulle bli demonad?
 
Men åh!

Kom på en.

@Hedinn var med i sin första lek (?) och var siare och hade hittat en ulv.
Hon försökte få till teorier och dom andra undrade varför hon trodde x var ond.
Då säger hon att hon har siat x :rofl:

Åh den kommer jag ihåg, å vad sjukt frustrerad jag blev. Vi var precis på väg att vinna och förlorade leken på det :(
 
Jag med. Jag har nog aldrig varit så fruktansvärt frustrerad över en lek, någonsin. Jag visste ju att jag var god, kvar var demonen och en spion, spionen hade ju givetvis info om vem som var vem, så för mig var det ju givet att spionen bara skulle bestämt lägga en röst på den andra, med en säker motivering. MEN DET HÄNDE INTE!!

Den där jävla leken har jag fortfarande inte förlåtet Myrten för

och anledningen till att DET INTE HÄNDE var ju att ulvjävlarna hade lurat brallorna av mig. Jag var 100% på att du var ond och Myrten (demonen) god. De hade nämligen räknat ut att eremiten skulle stoppa käk så de valde Myrten till käk.....så spionen såg - ulvarna äter Myrten. Eremiten stoppar käk. Jag kunde inte i min vildaste fantasti (oskuldsfull i min första lek) tro att de skulle göra något så genomruttet.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 416
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp