underBARA barn!

Sv: underBARA barn!

Buketräff? Jag är på med liten kille! Sambon blir hemma, han är lagom road av galna bukefolk säger han:D

Jag har gått och sneglat på dem i "evigheter", men jag tänkte att det kunde vara lagom vid 3-årsdagen. :)

Kom på fredagen så kan du få låna en mei tai på mässan så du slipper släpa vagn inne på mässan! :angel:

Jag kommer på fredagen, ska träffa min kompis från uppsala som också sydde mei taier (tror jag nämnde henne i går) så vi kan väl träffas och ta en fika på mässan?

Jag ska stå i Babydesigns monter 2 halvdagar, men jag vet inte vilka dagar och tider ännu.

Jag kommer att vara där på lördag eftermiddag iallafall. Sambon ska på fotboll, så då passar jag på att frossa i barnmässa! Tittar in hos dig om du är där då!

Typ såhär ser vi ut:

kangaru_guld.jpg

Vad bra, då vet jag vem jag ska leta efter. Jag har tyvärr inga vettiga kort, men så här ser jag ut iallafall!

14435623.jpg

Ett gott råd, åk själv!Finns inget mer glädjedödande än att släpa runt på nån som inte vill.

*dumma escodobe, lär dig att läsa hela tråden*

Senast ändrad:

Ser mest lite puckad ut, men det gör jag jämt så det jämnar ut sig :D

Nu har jag fått tiderna som jag ska stå i Babydesigns monter.
13-17 på fredagen (alternativt 12-16), och 10-15 på söndagen :)

Det är bara att komma fram och hälsa. Jag lyssnar på "Lydia" ;) Eller Therese :p

ad synd att du inte står något på lördagen.... Men jag kommer kika in där ändå:)

min kompis ska stå i samma monter bla på lördagen. ljust långt hår med 2,5-månades bebis ned mkt mörkt hår... hon är jätteduktig på sjalar, om ngn behöver hjälp :love:

Puttar upp tråden.

Jag ska dit och "strosa runt" med Nova-Li i morgon, och på söndag ska jag stå vid Babydesign igen :)

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 824
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 444
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 787
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka