Underbara kissen!

sofflan82

Trådstartare
Måste bara lägga ut denna underbara bild på vår kisse! Är hon inte för underbar? (partisk? inte alls...:angel:)

Sv: Underbara kissen!

Tack så mycket!
Provade på att ta en massa bilder med min nya kamera och fastnade för denna! Det man tyvärr inte riktigt ser när bilden laddades upp är den lilla vita pricken i ena ögat som gör att kissen ser så levande ut. Att en liten vit prick kan göra så mycket för ett foto.

Sv: Underbara kissen!

Nussikan: Tack så mycket!

Startpompe: Det ser verkligen mysigt ut, tyvärr hade hon ju matte nära med en kamera hela tiden... ;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: MajaKattis
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 161
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka