Underbart träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 3 474
C

CeciliaHeikne

index2.php

Handsytt, vittläder, svarta sömmar.. tycker detta är underbart..
Har länge funderat på om jag sak köpa detta, vad tycker ni?

Även detta shabrak. Underbart snyggt
index2.php

när ja kikade runt hittade jag även lite andra skumma prylar som är värda att visa.. hahaha

index2.php

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Underbart träns

hhaha :D neej då förstår jag att de kanske inte skulle passa , mn min är mörk grå.. då syns det iaf :rofl: :rofl:

Snyggt träns!!!! Fast kanske inte på en svart häst eller?...På min isis skulle det passa!!!

Tyckte inte det tränset var snyggt alls... :crazy: Men shabraket kan jag mkt väl tänka mig! :love:

Tränset var häftigt, men i såfall skulle jag vilja ha en vit sadel till.

Det var riktigt fint med det svarta på det vita lädret! Men jag vet inte vad jag tycker om schabraket... :smirk:

Jag skulle själv aldrig rida omkring med de shabraket, hahahaha men la mest ut bilden för att de va en udda grej..

tränset ver sådär. Kanske som showträns till en svart eller mörk häst men schabraket tyckte jag var jättesnyggt.

CeciliaHeikne skrev:
index2.php

Handsytt, vittläder, svarta sömmar.. tycker detta är underbart..
Har länge funderat på om jag sak köpa detta, vad tycker ni?

index2.php

när ja kikade runt hittade jag även lite andra skumma prylar som är värda att visa.. hahaha

index2.php

Det var riktigt läckert träns ju :)

<quote>
index2.php

[/QUOTE]

det schabraket gillade jag! tränset och det andra schabraket däremot...nja :crazy:

Uäck! Vilken vidrig sadel. Finns den i verkligheten..... :eek:

Tränset var jätteläckert. Skulle vilja ha ett sånt uppvisningsträns.. Ondrar omd et finns i strl ponny=)

Det vita tränset kan du ju köpa och köpa den vita sadeln oxå hihihi som var ute på bl*cket.se hihi

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Hundhälsa OBS Varning för långt inlägg. I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Tuggbensfavoriter