Underlivsbesvär

Här låter det istället så här:

Jag: Jaa,jag vet inte riktigt...
Han: Inte jag heller. Men kan du inte fråga på Buke?
Jag: :love:
Åh :love:
Min karl är dock ryttare och iaf stor respekt för bukes hästforum! Men vi har inte dejtat så länge, så jag ska nog konvertera honom!
 
Den här tråden påminner mig om när jag stod i kön på apoteket för ett par-tre år sen och överhörde en konversation om att alla flaskor av någon särskild olja var slut på alla apotek i hela stan. Nån hade skrivit nånstans på nätet att man skulle ha den där oljan på ögonfransarna för att göra dem tjockare.

Jag ser framför mig hur stans lager av väteperoxid kommer ta slut under morgondagen när en stor mängd bukefalister funderar "luktar jag inte lite illa ändå...? Kanske ska ta o testa den där kuren...!" :angel::p
 
Den här tråden påminner mig om när jag stod i kön på apoteket för ett par-tre år sen och överhörde en konversation om att alla flaskor av någon särskild olja var slut på alla apotek i hela stan. Nån hade skrivit nånstans på nätet att man skulle ha den där oljan på ögonfransarna för att göra dem tjockare.

Jag ser framför mig hur stans lager av väteperoxid kommer ta slut under morgondagen när en stor mängd bukefalister funderar "luktar jag inte lite illa ändå...? Kanske ska ta o testa den där kuren...!" :angel::p

Haha, ricinolja var det! :D

Skyll inte på mig om så blir fallet.....
 
Jag ger upp! Mirakelkrämen har inte hjälpt ett skit! Duschade precis och tvättade faktiskt fissen med tvål (:eek: ) vilket jag nästan aldrig annars gör. Oljade in mig efteråt och kände mig himla fräsch! Skulle spruta in lite mer sörja i fissen och så såg jag att applikatorn var typ gulbrun när jag tog ut den! :yuck: Och lukten ba STILL HERE!

Så nu står jag i telefonkö till vårdcentralen. Mannen får rätt, jag får väl gå till doktor Mengele då! :rage: :nailbiting: :down:
 
Men varför tvål för? Det är ju typ det sämsta du kan göra.
Nej, jag vet. Jag vet egentligen bättre! Jag gör det ibland när jag vill känna mig lite extra fin och fräsch, men då oljar jag in mig direkt efter. 95% av tiden spolar jag bara av fissen med duschen.

Diskuterade detta med mannen häromdagen. Han tyckte jag var jättekorkad som inte tvättar mig med tvål, och att "det kanske är därför det luktar?!". Jag försökte säga åt honom det inte är bra för fissen med tvål, inte ens intimtvål med pH 3,5 (vilket jag har). Han var övertygad om att det skulle bli bättre av att tvätta med tvål. För han hade aaaldrig varit med om en tjej som luktar och aldrig med en tjej som inte använder tvål = slutsatsen. Länkade UMO rekommendationer om intimtvätt, men det gick inte hem.

Så jag kanske blev lite påverkad... :down:
 
@GardenAngel Lyssna inte på din kille, han har uppenbart noll koll. Du sabbar fittan om du tvättar med tvål.

För övrigt tycker jag inte att han ska argumentera för saker han inte ens googlat, särskilt när han inte har en fitta själv :p, men det kanske bara är jag.
 
@GardenAngel Lyssna inte på din kille, han har uppenbart noll koll. Du sabbar fittan om du tvättar med tvål.

För övrigt tycker jag inte att han ska argumentera för saker han inte ens googlat, särskilt när han inte har en fitta själv :p, men det kanske bara är jag.

Han har väldigt mycket åsikter.. Och jag vet att det är i väl menat av honom. Men tycker det är otroligt korkat att uttala sig om vad jag bör göra med min kropp, utan grund :rage: Är dock inte bättre än att jag påverkas. :cautious:
 
Han har väldigt mycket åsikter.. Och jag vet att det är i väl menat av honom. Men tycker det är otroligt korkat att uttala sig om vad jag bör göra med min kropp, utan grund :rage: Är dock inte bättre än att jag påverkas. :cautious:
Ja jo välmenande kan man ju vara men vissa saker tycker inte jag att man ska "tycka" så mycket om utan att man verkligen har på fötterna. Hur en fitta ska skötas faller definitivt in i den kategorin.

Det är ett sånt pass känsligt ämne eftersom det finns så mycket missuppfattning om vad hygien faktiskt innebär. Hör jag en till snubbe säga "ah men alla tjejer jag varit med har tvättat med tvål och de har inte haft problem" blir jag tokig. SLUTA SPRID SKITMYTER.
 
@GardenAngel Lyssna inte på din kille, han har uppenbart noll koll. Du sabbar fittan om du tvättar med tvål.

Side note så vet jag dock flera som tvättar med tvål utan problem. Både intimtvål och vanlig, parfymerad tvål. Men med min, uppenbarligt, känsliga fisse så låter jag bli helt. Jag har torr och känslig hud över resten av kroppen, så varför skulle fissen vara annorlunda..
 
Side note så vet jag dock flera som tvättar med tvål utan problem. Både intimtvål och vanlig, parfymerad tvål. Men med min, uppenbarligt, känsliga fisse så låter jag bli helt. Jag har torr och känslig hud över resten av kroppen, så varför skulle fissen vara annorlunda..

Räcker upp en hand... dock tvättas den inte speciellt ofta överhuvudtaget :angel: "som så"
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 857
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 332
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp