Underlivsbesvär

Inte på länge nu, men har varit singel till jag träffade nuvarande och han har också varit singel länge innan vi träffades

Kan vara värt att testa ändå - förutsatt att du/han haft oskyddat sex efter att ni testades sist såklart :) finns test att beställa gratis. Supersmidigt :)
 
Var kan man beställa sådana test?

Via Mina vårdkontakter! Får hem ett vitt kuvert med självtest. En bomullspinne som man tar prov från fissen med och sen skickar iväg till labb med ett medföljande kuvert. Och sen får man besked om resultatet. Testet kollar även gonorré :)
 
Via Mina vårdkontakter! Får hem ett vitt kuvert med självtest. En bomullspinne som man tar prov från fissen med och sen skickar iväg till labb med ett medföljande kuvert. Och sen får man besked om resultatet. Testet kollar även gonorré :)
Gjorde det för flera år sedan och det var faktiskt väldigt smidigt! Slippa ta en massa tid till tidernas tråkigaste besök hos barnmorskan. Passade mig bra.
 
Inte på länge nu, men har varit singel till jag träffade nuvarande och han har också varit singel länge innan vi träffades
Det kvittar hur länge man har varit singel innan, man kan gå utan symptom i 20 år.
Dessutom kan killar "visa fel" tjejernas test är mer tillförlitliga därför ska man alltid testa sig ett tag efter ett nytt förhållande även om båda hade testat sig innan förhållandet.

Jag testar mig själv ca en gång/år även om jag och sambon varit tillsammans 6 år, hellre testa sig än att få en dubbelt så tråkig överraskning när man ska få barn igen.
 
Östrogenbrist kanske kan vara något, jag har ju väääldigt små bröst :idea::D

Skämt åsido, hur yttrar det sig?

Jaa, han är himla fin :love: Väldigt mån om att jag inte skulle uppfatta det som att jag var äcklig när han tog upp det, utan att han vill att jag ska må bra.

Finns en rad olika symtom men blandannat flytningar som luktar... Starkt.:angel:
Torra slemhinnor, smärta i underlivet. Ja, lite smått o gott :up:
 
Finns en rad olika symtom men blandannat flytningar som luktar... Starkt.:angel:
Torra slemhinnor, smärta i underlivet. Ja, lite smått o gott :up:

Någon smärta har jag som tur är inte. Försökte läsa lite om det, men fanns inte så mycket. Hade du klimakterieliknande symptom?
 
Någon smärta har jag som tur är inte. Försökte läsa lite om det, men fanns inte så mycket. Hade du klimakterieliknande symptom?

Nej, jag har/hade ingen smärta heller. Hade bara problem med flytningar och lukt (hoppas ingen känner mig irl och läser detta ;) )
Var helt övertygad om att det var BV det handlade om, men icke!
Fick en gel att använda lokalt. :)
 
Jag gillar ordet. Användes senast när jag gick på dagis, då hade vi en barsk matrona till fröken som hette Laila, hon pratade mycket om risken med att bli kall om framstjärten om man satt på kalla stenar i naturen.
Laila! Det hette en av mina låtsaskompisar när jag var liten (den andra hette Gullan).

Tänk att hon blev dagisfröken!

Du och jag har nog ett spirituellt band :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 287
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 859
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 335
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp