Undrar bara

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare ia_74
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 614
I

ia_74

om man kan blötlägga Hippon (basic) en stund innan man ger det.Hon får torrt nu men hostar yppe pytte lite så jag misstänker det kanske blir för torrt för henne, läste på påsen men där står inget....:confused:

Sv: Undrar bara

Klart du kan, inga problem alls! Men det ska ju inte stå och dra i flera timmar. Lite vatten på och sedan serveras inom 15-30 minuter så slipper din pålla dammet. Själv så blöter jag Hippos Harmoni musli till min lilla plutt tillsammans med lucernet.
//marti

Sv: Undrar bara

:bow: :bow: :bow: :bow:

Va bra då vet jag och då ska hon få så min dam.....:banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 003
Senast: tanten
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
690
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 188
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 292
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur