Bukefalos 28 år!

Ung och Bortskämd

Jag blir mer förundrad över någon som är 20 år och vet inte hur man kokar kaffe eller hur man startar en tvättmaskin... det kan ju till och med jag och jag är 21.:cautious: Eller hur man kan tycka att det är viktigare att supa och festa än att få pengarna att räcka till mat och andra förnödenheter. Då börjar man fundera på om de är seriös eller om de bara spelar dum.:confused:
Fast det är ju jättelätt att låtsas att man inte kan koka kaffe egentligen? Såg två minuter av ett program om att inte kunna köra bil också och tänkte att det är ju svårt att veta om de gör sig dumma eller ärligt inte kan, eller bara inte försöker. (så länge det är någon annans bil eller kaffemaskin kan jag också virra runt om det uppmuntras. Man vill ju inte riskera sina egna.)

Dvs om man ärligt inte kan finns olika sätt att närma sig problemet och om man faktiskt kan är det lätt att skaffa sig hysterics över en ny apparat och om man jättegärna vill få en roll så kan man lätt anpassa sig. Programmen uppmuntrar ett visst sätt och vem som helst kan anpassa sig efter det.
 
Håller inte med fullt.
Daniel Paris gick första året där, har gått hur bra som helst, det kan ju bli inkörsporten till att de hittar sin nisch och förstår bättre.Kometkarriär skulle jag kalla det, gör det mesta och arbetar hårt.
Han verkar vara och vad många säger är en jättegullig kille.
Tycker faktiskt det är långt värre med ex Farmen där många vuxna uppför sig som barnrumpor.Och där den bästa dagen på hela tiden är när de får en låda öl, det säger rätt mycket.
Vad gjorde Daniel Paris? Var han en Ung och Bortskämd??
 
Jag såg en av de tidigare säsongerna. Det jag tyckte var mest märkligt var föräldrarna. Vissa åkte varje dag hem till sina vuxna barn som flyttat hemifrån för att städa och laga mat och tvätta. Då tror jag det handlar om att man som förälder vill känna sig behövd
 
Senast ändrad:
Hur får de tag på deltagare?
Vem vill vara med i det?
Jag är så förundrad över hur någon kan ställa upp på något sådant.

En del söker, en del blir kontaktade av produktionen.
Jag tror att det är väldigt många som vill vara med. Jag ser visserligen inget fel i programmet. Jag själv kan tycka att det är underhållande att titta på. Jag kan inte påstå att jag känner någon som varit med, men däremot har jag träffat och umgås i samma krets som några av tidigare deltagare och det är fantastiska människor. Drivna och härliga!
 
Här påstår du att jag skrivit negativa omdömen om dokusåpsdeltagare.

Miss av mig, du är också i den högen som gillade inlägget att de får "idiotstämpeln resten av livet". Sååå patetiskt-faktiskt att tycka så om unga människor som är med i en såpa.
Men det var helt klart fel av mig o påstå att du hade skrivit det.
 
Miss av mig, du är också i den högen som gillade inlägget att de får "idiotstämpeln resten av livet". Sååå patetiskt-faktiskt att tycka så om unga människor som är med i en såpa.
Men det var helt klart fel av mig o påstå att du hade skrivit det.
Stalkervarning utfärdad, har du inget bättre för dig i livet än att hålla reda på vilka som gillat vilka inlägg?
 
Miss av mig, du är också i den högen som gillade inlägget att de får "idiotstämpeln resten av livet". Sååå patetiskt-faktiskt att tycka så om unga människor som är med i en såpa.
Men det var helt klart fel av mig o påstå att du hade skrivit det.

Du får sjutton läsa ordentligt och om du är osäker så får du fråga. Det är inte nödvänvändigtvis så att vi tycker att de är idioter, vilket vi många gånger förklarat i många inlägg, utan att de får den stämpeln av andra.

Det är ju det du också är irriterad på att de får.

Skillnaden är, som jag ser det, att du är av den åsikten att man inte ska få den stämpeln medan vi (iallafall jag) anser att man har handlat dumt (dvs man är nödvändigtvis inte alls dum utan handlingen är) om man inte inser att det är den stämpeln man får när man är med i sådana, vinklade program.
 
Stalkervarning utfärdad, har du inget bättre för dig i livet än att hålla reda på vilka som gillat vilka inlägg?

Om du skaffar glasögon så kommer du också se att det finns en liten rad under varje inlägg där man inte behöver ha någon särskild kod eller programvara för att kunna läsa, läser man inlägget så ser man gillandena samtidigt, så var det med den "stalkingen".
 
Om du skaffar glasögon så kommer du också se att det finns en liten rad under varje inlägg där man inte behöver ha någon särskild kod eller programvara för att kunna läsa, läser man inlägget så ser man gillandena samtidigt, så var det med den "stalkingen".
Stalking är det när du ideligen avkräver svar från medlemmar som gillat än det ena än det andra inlägget. Sjukt otrevligt beteende som du satt i system.
 
sen har vi ju emmajennie eller vad hon hette, från U&B till lyxfällan till sexblabllbaaaa till "vi flator får för lite utrymme"....
Det känns som att hon gör vad som helst för att synas.....
(obs inget fel med att vara homo, märkligt bara att dra till med det för att få vara i tv en 4-5:e gång)...
 
Du får sjutton läsa ordentligt och om du är osäker så får du fråga. Det är inte nödvänvändigtvis så att vi tycker att de är idioter, vilket vi många gånger förklarat i många inlägg, utan att de får den stämpeln av andra.

Jag har läst: Vilka vi? talar du per automatik även för andra? Jag har läst, citerar igen, där står inget att det är ANDRA som ger dem stämpeln.

Då få dom idiotstämpeln för resten av livet och ingen kommer någonsin ta dom på allvar.
 
Stalking är det när du ideligen avkräver svar från medlemmar som gillat än det ena än det andra inlägget. Sjukt otrevligt beteende som du satt i system.

Vill rätta dig lite, det gäller enbart ett inlägg, det vore bra om du inte överdrev så i din irritation.....

Sedan trodde jag stalking mer var ex o skriva mästrande inlägg som inte hör till trådens ämne till en användare ( som här jag) i ex andra trådar ,som en självutnämnd smygmoderator.(som du då):D
 
Sedan vill jag tacka alla som har gillat mina inlägg i denna tråd.:bow::bow::):););)
Hurra för er som inte idiotförklarar unga människor bara för de är med i en såpa på tv.
 
Jag har läst: Vilka vi? talar du per automatik även för andra? Jag har läst, citerar igen, där står inget att det är ANDRA som ger dem stämpeln.

Nu får du än en gång krypa till korset. Du tillskrev oss alla som gillat inläggen att vi tyckte så. Då är vi, enligt dig, "andra".
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 938
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Funderarn
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är inte bara världsstjärnor som startar i Scandinavium nästa vecka. Flera unga ryttare och hästar får också chansen att känna på den...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 535
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp