Unga mödrar!

Sv: Unga mödrar!

Jag tittar, kan inte låta bli...

Trots att hela programmet irriterar mig, speciellt alla som röker inomhus, under graviditet etc.

Men det är också intressant att se att en del klarar det bra.

Jag tycker dock att det verkar vara en överrespresentation av unga kvinnor som inte själva haft en bra uppväxt och att programmet kanske är lite snedvridet på det sättet

Ja, det var en barnmorska eller nåt som sa: Det är bra att nin inte röker i samma rum!

????????

Röken sprider sig väl...........*mutter mutter*

Dem tar väldigt lätt på rökningen där borta, men annars gillar jag programmet.

Vilken kanal? Jag kan inte hitta det i tv-tidningen.....

Kanal 5 klockan 18:30.

Jag har nån sorts hatkärlek till programmet, vissa tjejer verkar urgulliga och mogna för uppgiften medans jag bara vill spöa upp vissa.
Som förra omgången det gick, ´tjejen som stack ut och rökte under värkarbetet.... *suck*

Ja då fick jag spunk och satt och svor som en galning är i soffan...

- Jag röker mer när jag är gravid för jag får ökat begär och sug ???

Va! Det har jag missat att den börjat igen. Är det nya avsnitt? Kunde inte låta bli att se förra säsongen och förvånas över vissa av dem.

Tråkigt att det inte visas på webb-tv och ingen repris på dagen heller. Webb-tv är kanon när man har barn :D

Jo, det såg jag med och det är ju bara bullshit..... Hon ljög väl också för sin BM(eller vem det var) om hur mycket hon rökte?

Jag tycker det är ett intressant program och jag kollade förra säsongen. Men då var det oxå en tjej som var ute och rökte under värkabetet, hon Christina som redan hade en bebis på typ ett år. Så är det verkligen en ny säsong?

Är ju tyvärr i stallet då men jag kan ju alltid spela in det...

Visst tar de lätt på rökning, medans vi är väldigt panikslagna med det. Det är upp till var och en tycker jag.

Och inte för att vara fördomsfull och givetvis finns det undantag. Men jag tycker ofta det är mindre lyckade personer som skaffar barn väldigt tidigt. Är man smart och tänker på sitt barn och resten av sitt liv så skaffar man ju inte barn när man är 15 år. Eftersom det är omöjligt att ha en inkomst som är nåt att räkna med när man är så ung så måste man leva på bidrag och det är inte ansvarfullt.
Om man ska ta ett extremt exempel så är det ju bara att kolla på det USA som framställs i TV. Inte är det tjejer med bra uppväxt och bra ekonomi med koll på livet som har 5 ungar med 5 olika killar innan det är 25.

Det finns givetvis undantag!

Jag kollar! Fast tycker egentligen det är ganska deprimerande program. Rökande fattiga "white trash"-mammor och frånvarande pappor.. Vad ska det månne bli av barnen, tänker man.

Jag sitter klistrad!! Började se när jag var gravid och har lixom inte kunnat sluta, både jag och sambon tittar med förtjusning =)

Det är en ny säsong, hon som rökte var samma tjej som du menar.
Jag skrev bara att jag blev upprörd över just det programmet.

Just nu stör jag mig på Bente och vad nu hennes kille heter som gör slut och blir ihop hela tiden... *suck*
Hur mår deras lilla dotter av detta konstanta velande?

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Småbarn Läste om @Midsommarblomsters erfarenheter av organiserad gymnastiklek i grupp, och förstår absolut utmaningarna kring den typen av...
Svar
6
· Visningar
609
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 807
Senast: nejlica
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 431
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka