Unga mödrar!

Sv: Unga mödrar!

Jag tolkade det så att hon inte vet VEM av dom hon haft sex med som kan tänkas vara fader nu.

Men jag kanske missförstod?

Jag tolkade det så att hon inte vet VEM av dom hon haft sex med som kan tänkas vara fader nu.

Men jag kanske missförstod?

Ja, du kan ju ha rätt där. Kankse jag som missförstod. Jag blev bara så förvånad över hur jag tolkade det hela, att hon inte hade en susning. :)

jag såg också, men det jag funderade på är om man verkligen kan vara 100% säker ang. hudfärgen. Om ett barn har en vit och en svart förälder kan inte barnet bli vit ändå, även om en "blandfärg" är vanligast?

Ja, jag såg det igår. Och det är fler som inte är säkra på vilka som är pappan till deras barn. Bl a hon den unga tjejen med dubbelnamn. Killens föräldrar vill ha ett DNA-test för att förvissa sig om att han är pappan. Vet inte vad jag tycker om det. Men jag skulle känna det väldigt konstigt om jag var med barn och inte visste säkert om det var min kille som var pappan eller någon annan....

En kille i min förra skola hade en vit mamma och en svart pappa, och den kille var den mest ljushyade och blonda människa jag sett. Så man kan inte utgå från hudfärgen alla gånger.

Fast hon säger ju själv att hon vet att det är han som är pappan, men hans föräldrar vill veta helt säkert.

Jo, jag såg det. Hon sa något om att det bara är 0,0001 chans att det INTE är han. Så i just hennes fall är det ju lite annorlunda. Tror kanske att killens föräldrar inte vill att han ska bli skyldig att ställa upp och betala för ett barn som inte hans. Så jag förstår ju dem också, även om jag skulle blivit ledsen om någon sagt så till mig (att de inte tror att barnet tillhör min pojkvän).

någon som vet när unga mödrar från danmark börjar igen på femman??? femman har ju bara visat två säsongen och de i danmark är redan klara med säsong 8.
Mvh

Nu?
20.00
Norsk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 7 av 7. Om unga kvinnor som är på väg att bli eller har blivit mödrar i mycket unga år. Vi möter de unga mödrarna i den ofta jobbiga vardagen och får vara med om både sorger och glädjeämnen. Även 16/08.

20.30
Norsk dokumentärserie från 2009. Avsnitt 1 av 20. Om unga kvinnor som är på väg att bli eller har blivit mödrar i mycket unga år. Vi möter de unga mödrarna i den ofta jobbiga vardagen och får vara med om både sorger och glädjeämnen. Även 16/08.

:)

tyckte inte de norska va lika bra.vill se de danska unga mödrar i säsong 3-8.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Småbarn Läste om @Midsommarblomsters erfarenheter av organiserad gymnastiklek i grupp, och förstår absolut utmaningarna kring den typen av...
Svar
6
· Visningar
609
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 807
Senast: nejlica
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 431
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka