T
Ticka
Sv: Unghästtråd...
Vilken sötnos
Vilken sötnos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sötnos![]()
Igår gjorde lilla fröken ett riktigt fultag...flög åt syrran när hon vände ryggen åt efter att ha delat ut kvällsmaten. Rena turen att syrran har en intuition som är alert så hon var med och kunde markera mycket tydligt att detta nu var ett övertramp av stora mått.
Tack Eva!!!!
Haha.......ja..det ska bli kul och se vad han gör nästa gång.
Ja..min tanke var väl lite åt det hållet,,att han skulle får vara lös med sadeln på sig..så han liksom kunde få krumbukta av sig och se att den inte är farlig...men det kanske är fel sätt?
Många använder ju sig av en rundcorall och jag tänkte att detta var ungefär samma sak.
Men...tar gärna emot tips![]()
...hon är alltså på plus fortfarande![]()
Jag funderar på att börja rida på bettlöst alltså sidepull. Dels för att hon inte riktigt verkar trivas med bett och dels för att förfina mina vikthjälper och neckreiningen.
Någon som har erfarenhet att gå från bett till sidepull på unghäst?
Din är fortfarande unghäst, så ni platsar absolut i tråden!Kan inte låta bli o kommentera lite här , trotts att jag inte har en sååå ung häst som ni (trotsig 5åring)....men exakt så gjorde min lilla "diva" när hon var över året....men då var det stallvärden som blev testad....men det gjorde hon inte om sen
![]()
Kan inte låta bli o kommentera lite här , trotts att jag inte har en sååå ung häst som ni (trotsig 5åring)....men exakt så gjorde min lilla "diva" när hon var över året....men då var det stallvärden som blev testad....men det gjorde hon inte om sen
![]()