Unghästträning!

gismo

Trådstartare
Oj vad jag längtar hem till min ettåring nu, sitter i mitt studentrum och läser för sista tentan, sen ska jag åka hem till min hingst som går på bete nu, han ska visas i juli, ska bli spännande, han kan i dagsläget gå i träns och lyssnar på kommando, han är så snäll men busig såklart. Han fick fina poäng som föl så det ska bli spännande. Är det några som ska visa sina ettåringar i sommar, berätta gärna lite... min är e.Weltman
MVH/gismo

Jag vet inte om jag ska visa min!
När är det visningar? Har inte ens koll på det! :o

Jag ska visa min den 16 juli, det är tydligen visning för flera olika raser då, jag ska visa på nybro ridklubb, småland.
Det är väl mest för att träna honom att åka traqnsport och träffa andra hästar i ny miljö.
Vad har du för häst?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 873
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 514
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 035
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka