Bukefalos 28 år!

Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eeeh. Jag hävdar ju att Dåren får migrän om man säger till henne. Tar jag fram klotången sätter hon sig under bordet och blänger tills hon får ost och tången är borta.
Hon lider av megalomani. Är husses primadonna och sitter i knät på café och käkar croissant.
Är klart fel person. Vi blev mesar när dåren flyttade in och hon har oss lindade kring svansen...

Haha! Precis så är Ebbots mamma (och Podricks mormor). Människor, och alla andra djur, lever för att tjäna.
Det har ju inte mina grabbar ärvt, men de har ju en del bestämda åsikter och idéer som jag inte har hjärta att ifrågasätta... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
751
Senast: Emmi
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: tott
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 223
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp