Uppdatering

hjärter_dam

Trådstartare
Jag har en MacBook med OS X och gjorde idag en uppdatering av Safari. Innan har Safari haft en av mig mycket uppskattad funktion, nämligen att den uppdaterar sidor om man klickar på bakåt, dvs. om jag läser i en tråd här och sen backar ur den så uppdateras trådlistan automatiskt så att jag ser vad jag har läst. Nu efter uppdateringen finns inte funktionen kvar. Någon som vet hur jag ställer in detta?

/S.

Sv: Uppdatering

min uppdaterar då automatiskt fast jag har senaste safari, jag är obekant med det fenonmen du upplever.. testa att återställ inställningarna och starta om safari.

Tack för svaret!

Nu har jag återställt Safari och sidorna uppdateras ändå inte:mad: Suck, kan man ångra uppdatering eller? Jag tycker hela Safari blivit bra mycket segare efter uppdateringen till 4.0.4, och så försvann min favoritfunktion...

kör du timemachine så kan du återställa, bara gå in i cyberrymden o backa :p

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
40 369
Senast: Habina
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 861
Senast: LiviaFilippa
·
Bukefalosnyheter Jag har under kvällen lagt till en ny funktionalitet som skall fungera på datorer och mobiler så länge de inte kör Safari som webbläsare... 2
Svar
30
· Visningar
3 167
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka