Priima hade jag glömt men dessvärre hade dom kyckling i typ allt och det kan han inte äta![]()
Ja, de har tyvärr det :/ de har nya ägare sedan sommaren, så förhoppningsvis ger det lite muskler till produktutveckling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Priima hade jag glömt men dessvärre hade dom kyckling i typ allt och det kan han inte äta![]()
Gott till vovvarna.Jaha! Hundarna här ska tydligen äta nyfångd fasan idag, unghunden skrämde fram en tidigare idag på baksidan, nu var vi på en gaveln o jag hann inte blinka innan unghunden stötte ut den från en ogräsrabatt, o Gissa klapp den när den skulle försöka lyfta ur snåren.
Tydligen har min granne släppt ut sina uppfödda fasaner.
Det svarta finns ute i hårspetsarna nu. Han kommer nog bli ljust brun med tiden på det som är vitt nu.Har det svarta i hans kalufs nästan försvunnit?![]()
Mjölktänderna som man inte behöver dra ut brukar hålla bra. Dom har lite tunnare tandrötter än permanenta så dom är lite känsligare men dom finns, tänderna sitter kvar och fyller sin funktion.Men håller mjölktänder verkligen ett helt vuxenliv? Och får de inte problem med käkbenet om de saknar/får dra för många tänder?
Jaha! Hundarna här ska tydligen äta nyfångd fasan idag, unghunden skrämde fram en tidigare idag på baksidan, nu var vi på en gaveln o jag hann inte blinka innan unghunden stötte ut den från en ogräsrabatt, o Gissa klapp den när den skulle försöka lyfta ur snåren.
Tydligen har min granne släppt ut sina uppfödda fasaner.
Jag avstår, när jag bodde hemma serverades det en del fasan,skjuten med hagel så jag är lite anti den pippin, denna dog visserligen av ett nacksving men ,lagen den som fångar den får den får gällaDelar de inte med sig till dig?
Jag avstår, när jag bodde hemma serverades det en del fasan,skjuten med hagel så jag är lite anti den pippin, denna dog visserligen av ett nacksving men ,lagen den som fångar den får den får gälla![]()
Vi har visst gått över 200 sidor så startade en ny tråd
https://www.bukefalos.se/threads/uppdateringstrad-32.1536783/