Jag hade mina igår, kommer ut till en kund och ser att jag har en halv gråhund på benen och då rollade jag dom ändå när de åkte på….![]()
Snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade mina igår, kommer ut till en kund och ser att jag har en halv gråhund på benen och då rollade jag dom ändå när de åkte på….![]()
Det är ett måste! Även om det ibland känns ganska tröstlöstSnyggtja försöker också rolla mig innan ja åker men håret är ju överallt
Ja det där med halsband är helt klart en ny vana här nu... Resten gör vi också sedan länge och tex salukipojken, som när han kom till mig manglade sig ut så fort man öppnade, har också lärt sig att man måste vänta på ett varsågod innan man får hoppa ut. Han är inte 100% duktig på det, men 99% och det är inte längre bökigt att få ut honom ur bilen. Ebrah... Jag kan inte minnas när senast hon ens funderade på att ta sig ut ur bilen utan ett ok från mig. Troligen också därför som hon lyckades komma ut förut, för att jag normalt sett litar på henne. Skithund.Mina åker också med halsband och lär sig från dag 1 att man aldrig hoppar ur bilen när dörren till buren öppnas och innan jag säger till. Om någon smiter åker de raka vägen in i buren igen och vi gör om.
Men självklart kan olyckor hända ändå och en hund få för sig att smita av många anledningar. Halsband är dock verkligen bra att ha på dom för ibland hinner man ta tag.