De är små as, särskilt om de inte får jagaTräffad en beaglevalp idag, kanske 12 veckor. OMGSå mjuka öron, valpknubbig fortfarande, näääe… störtkär…
Om det dyker upp nån som inte duger för jakt i framtiden så kanske…
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är små as, särskilt om de inte får jagaTräffad en beaglevalp idag, kanske 12 veckor. OMGSå mjuka öron, valpknubbig fortfarande, näääe… störtkär…
Om det dyker upp nån som inte duger för jakt i framtiden så kanske…
![]()
A girl can dreamDe är små as, särskilt om de inte får jaga![]()
Nu finns det film på fjanten, även om han inte studsade riktigt idag utan faktiskt kutade på rätt bra. Men ett ärevarv blev det såklart!Åh, har du ingen film på pojken? Låter underbart![]()
Haha, behövs ingen släphare för att han ska springa. Så fin han är!Nu finns det film på fjanten, även om han inte studsade riktigt idag utan faktiskt kutade på rätt bra. Men ett ärevarv blev det såklart!
Eller hurHaha, behövs ingen släphare för att han ska springa. Så fin han är!![]()
Nä vad jobbigt! Hoppas det hjälper, det brukar ofta göra det.Vi ska testa kemisk kastrering. Han kan inte lugna sig på dagis när tjejerna löper, han börjar till och med bråka med sina gruppkompisarTydligen löpte 10(!) honor samtidigt förra veckan och han var skitjobbig. I vardagen är det inget problem, han bryr sig inte om grannarnas hundar löper eller någonting men att vara i samma byggnad är för jobbigt helt enkelt. Just nu går livspusslet endast ihop med dagis så vi testar 6 mån chip och ser om det hjälper.
Vad bra att veta!!! Ska prata med dagis, förhoppningsvis är de förståendeNä vad jobbigt! Hoppas det hjälper, det brukar ofta göra det.
Det kan dock bli värre till en början med översexualitet innan chipet har full önskvärd effekt så du kanske bör meddela dagis det så de kan ha extra koll då.
Lycka till! Vi överlevde igår, matten hade dock huvudvärk och Nisse var tillslut less på vatten och ett av vattenhindrena var obehagligt tyckte han. Men annars en stjärnaDags att hoppa i säng, imorgon rullar vi till Stockholm och Muddy Paws!![]()
I år är faktiskt första året sen jag flyttade hit där jag bor nu sen jag inte har sett någon huggorm än. I normala fall så brukar dom ligga och mysa i stenröset vid brevlådorna såhär års. Dock så har flera av grannarna skaffat katt till i år så frågan är om katterna tar dom. Kommer dock fortsatt hålla gräset kortklippt vid huset så det syns om det skulle finnas någon orm innan jag släpper ut hundarnaDet är ett helt galet huggormsår i år. Ormbetten bara haglar in de senaste veckorna. Var länge sedan jag var med om så här många samtidigt. Igår eftermiddag fanns det inget djursjukhus i Stockholm som kunde ta emot fler ormbitna djur så många var det!
Vi "sprang" också igår. Första gången för oss och Daisy ÄLSKADE det, hon växte för varje hinder och tog för sig mer och mer. Men hon tyckte nog att matten längst bak i linan och Duokompisen var fasligt långsammaLycka till! Vi överlevde igår, matten hade dock huvudvärk och Nisse var tillslut less på vatten och ett av vattenhindrena var obehagligt tyckte han. Men annars en stjärna
En röd liten pygmébil (Peugeot 107)Vi "sprang" också igår. Första gången för oss och Daisy ÄLSKADE det, hon växte för varje hinder och tog för sig mer och mer. Men hon tyckte nog att matten längst bak i linan och Duokompisen var fasligt långsamma. I september siktar vi på att köra själva i stället.
Om du har en röd bil var vi nära varandra på parkeringen.
Visa bifogad fil 184771
Då var det du!En röd liten pygmébil (Peugeot 107)![]()