Offroad promenad i skogen igår. Tänkte att det var bra träning för både mig och hundarna, dessutom fick vi i läxa på valpkursen att träna inkallning och jag orkar inte engagera maken och öva med lina

känns enklare att gå ut i skogen

nåväl vi travade på upp på berget där vi strosade ett tag. Stod med näsan mot vägen som går nedanför vårt hus, så huset var på min vänstra sida. Vände och gick rakt åt andra hållet och sen skulle jag ju då hålla höger för att ta mig hem. Det gjorde jag, men jag vettetusan var jag hamnade för hundarna ledde mig tillslut ut på vägen som går på vänster sida om berget vi var på. Intressant. Och väl där inser jag att jag tappat Lemmy
Ringer husse som åker bort till grannhuset och ser om han är där, för han gillar att gå dit. Nej där var han inte. In med tjejerna, tar fyrhjulingen och åker och letar. Maken släpper av mig där jag och tjejerna kom ut på vägen så jag kan gå in i skogen och leta. Vad tror ni händer? Jag går tydligen vilse igen och kommer ut på ett helt annat ställe än jag gått in

Maken kommer, vi åker hem och Lemmy är hemma
Även om man hoppas att de går hem så får man ju fan panik och måste ut och leta..har aldrig tappat honom sådär förut men antar att han fastnade på någon god fläck och jag hade fullt fokus på tjejerna, för jag tänkte att de kan ju säkert sticka ifrån mig om de får för sig nått. Men de höll sig nära matte hela tiden minsann

Det blev en oerhört mycket längre offroadtur än vad jag hade planerat