Då har vi varit hos veterinären igen, hon ska få opereras först vid 13 så vi åkte hem emellan med en liten dos lugnande i munnen.
Utlåtandet var ungefär som så att hon kanske har CCUS, om jag förstått det rätt. De ska i alla fall kika på tänderna, men hon har ju sår och rätt ordentlig smärta från framförallt ena sidan av munnen (men båda är påverkad). Tankarna snurrar i massor. Jag har alltså en hund som har problem med allergi/klåda på kropp och återkommande bakterier i öron, nyss påbörjat behandling mot hypotyreos som är autoimmunt kopplad och nu ska hon dra tänder igen. Hypotyreosen har efter 2 veckor behandlats väldigt framgångsrikt, hon är mycket piggare och mer sig själv nu. Men jag gör liksom ont inombords och fortsätter känna "Om vi bara behandlar det här så...", men så kommer alla tankar kring det här med tänderna och allt känns så snurrigt och jobbigt. Är jag överdramatisk, är jag en kass hundägare, vad kunde jag ha gjort annorlunda, varför har jag inte insett A, B och C tidigare osv.
Tror mycket blir värre just nu i huvudet av att jag också har en lite jobbig situation på jobbet, så att alla känslor rent generellt bara lägger sig på hög och blir lite övermäktiga. Så just nu är det nog skönt att bara rabbla av sig lite här.