Upptäckte nu att jag skrev mitt förra inlägg i fel tråd, fick för mig att jag var inne i "vad gör du"-tråden på Allmänt. Men men
Hundrelaterat nu då: Damerna har idag fått två längre promenader, Ebrah fick äta upp en mus som katten dödat och inte velat äta upp, Lily, hon fick ta en egen mus som hade hamnat i hyresvärdens hus. Mycket glad Lily! (och glad hyresvärd som fick hjälp när katten sov)
Sedan har barnen varit här och klappat hundar, gett lite godis och tränat några små tricks. Vi har också spenderat massor av tid i vår lilla inhägnad och bara njutit av fint väder.
Imorgon blir det kappbana igen, och jag misstänker att hundarna kommer vara mycket nöjda med sin helg totalt sett. Ser inte riktigt fram emot att jobba heltid nästa vecka. Även om jag inte alls gillar att vara sjuk så känns det fint att kunna spendera hela dagarna med hundarna.
Vilket påminner mig om en man jag dejtade ett tag tidigare, som vid något tillfälle föreslog att vi skulle ge oss iväg på en weekendresa någonstans. "Då kan du ju få paus från hundarna också." sa han. Paus från hundarna?! Det är ingen paus. Det är ångest. Jag vill inte spendera en minut av mitt liv utan dem vid min sida och tycker att varje sekund med dem är guld värd. Paus? Från de jag älskar mest av allt i hela världen? Nej det är inte riktigt för mig...