Uppfödarutbildningen "försvann"?

Sv: Uppfödarutbildningen "försvann"?

sen att klara uppfödarutbildningen som du säger... de tär inga prov..utan som studiecirkel för att diskutera. du kan lika gärna sitta av tiden. bara du är där om det är 80% av tiden.
tycker det är synd att det inte finns mer "krav"
 
Sv: Uppfödarutbildningen "försvann"?

Jag har gått de 2 första stegen, utbildningen är ny och det tredje steget kommer för första gången i vår så jag ska gå det då. Första gången gick vi igenom lite allmänt om rasen, lite färggeneteik samt lite om sjukdomar och nedärvning av detta. Andra gången handlade om rasstandarden och vi hade tre olika hundar på plats, vi gick igenom rasstandarden efter dessa tre och såg vilka för och nackdelar de hade. Det är alltid lättare att känna och se hur det ska vara än att bara läsa.

Jag tycker att utbildningen har varit väldigt givande, dock finns det en del grejer man kan slipa på till nästa gång man genomför den. Det är svårt att få allt perfekt första gången. Nu har ju de mest engagerade uppfödarna gått, så nu återstår att se om man kan locka de med mindre engagemang. Tyvärr tror jag det blir svårt...
 

Liknande trådar

Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
7
· Visningar
750
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 063
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 859
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 025
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp