Uppgradera från lokal till regional ryttarlicens

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Illen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 803
I

Illen

Jag har löst lokal ryttarlicens för 2007. Men ska uppgradera den till regional. Kan man tävla på kvittot att man betalat in mellanskillnaden om licensen inte hinner komma?
Tacksam för svar!

Sv: Uppgradera från lokal till regional ryttarlicens

Ja, ta med dig din lokallicens och kvittot så skall det inte vara några problem. Licensnumret kommer att vara detsamma så ange det när du anmäler dig.

Sv: Uppgradera från lokal till regional ryttarlicens

Dessutom så ska klubben kunna se att du betalat in innan du har fått ditt kort. Många ggr registreras det tidigare... Så om klubben har en uppdaterad omgång licenser från förbundet och du inte betalat dagen innan så tror jag inte att det är ngt problem.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 736
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 763
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 983
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka