Uppklassning och orättvisa domare

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Real_Life
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 242
Sv: Uppklassning och orättvisa domare

Jo, ibland kan man tycka dom dömer konstigt/fel. En gång jag var riktigt förvånad var när jag var ensam på banan och fick i ökad tölt 7-7,5 av fyra dommare och 1,5 av den ena! Snacka om ojämt!

Hihi, jag har ett annat bidrag: Jag la pass i en femgångsfinal, som ni vet lägger man då tre försök och domarna har bara ett ekipage att tänka på. Jag fick poängen:

6,0 5,5 4,5 2,5 och 0,0 Väldigt oense alltså.
Det här var för några år sedan på en nationell tävling där man ändå tycker att domarna skulle kunna sin sak..

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 226
Senast: Mint
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: Otherside
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 049
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka