Upplyftande memes och videos relaterade till Kriget i Ukraina

Happy little accidents, som Bob Ross skulle sagt. 😅

10A9AB62-097A-4B73-AE47-4BEFEF81A16E.jpeg
 
Har inte hÀngt med i andra trÄden, vad Àr det hÀr med ukrainska bönder och traktorer som stjÀl ryska tanks? Har det hÀnt pÄ riktigt?
 
Ja. Hur mÄnga som helst.
Övergivna bepansrade fordon utan soppa, dĂ€r försörjningskedjorna inte fungerat.
Det som stÄr i meterdjup lera fÄr dock stÄ kvar.
Att man inte ska tÄga mot Ryssland pÄ hösten Àr en gammal sanning, men enligt en historiapodd sÄ Àr det kÀnt i lokalomrÄdet att ukraina Àr ett trÀsk pÄ vÄren...
 
Att man inte ska tÄga mot Ryssland pÄ hösten Àr en gammal sanning, men enligt en historiapodd sÄ Àr det kÀnt i lokalomrÄdet att ukraina Àr ett trÀsk pÄ vÄren...
Det vet Ryssarna om ocksÄ.
Men tyvÀrr lovade Putin Kina att inte invadera under OS, och sköt fram invasionen - mot bÀttre vetande - typ tio dagar mot ursprunglig plan. Invasionen skulle inte behöva ut pÄ Äkrarna heller, för den delen...
 
Det vet Ryssarna om ocksÄ.
Men tyvÀrr lovade Putin Kina att inte invadera under OS, och sköt fram invasionen - mot bÀttre vetande - typ tio dagar mot ursprunglig plan. Invasionen skulle inte behöva ut pÄ Äkrarna heller, för den delen...
Älskar att Trafikverket i Ukraina uppmanade folk att skruva ner vĂ€gskyltar sĂ„ det skulle bli svĂ„rare att hitta :rofl:
 
Är det den lĂ„ten det pratats om tidigare? Jag skulle letat upp den men glömde. Denna var ju fantastisk ❀

Den Ă€r oerhört stark 💔 ❀

----
Han som sjunger Àr alltsÄ sÄngare i Boombox som avbröt sin turné i USA för att Äka hem och försvara sitt land. Vad som Àr isande Àr att folksÄngen han sjunger Àr skriven till minne av en ukrainsk legion... som för lite mer Àn hundra Är sedan stred i första vÀrldskriget.
 

Liknande trÄdar

Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 964
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Hej! Planen Ă€r att köpa en valp men jag Ă€r inte helt sĂ€ker pĂ„ ras eller uppfödare/förĂ€ldradjur Ă€n. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 175
HÀstmÀnniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det Àr svÄrt att fÄ rÄd och förstÄelse nÀr jag pratar om detta med mÀnniskor i min nÀrhet, dÄ...
2
Svar
23
· Visningar
5 370
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag snubblar hela tiden över memes och videos och sÄdant jag gÀrna vill dela men som inte passar i Covid-trÄden. Den kÀnns lite mer...
76 77 78
Svar
1 548
· Visningar
159 721
Senast: Rosett
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp