Bukefalos 25 år!

Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

Vet inte om denna har varit uppe, men kul är den :D
Screenshot_20220113-191645_Instagram.jpg

Jag hade en kund på jobbet igår som kom med en helt ny konspiationsteori. Hon var verkligen helt säker och viskade till mig i butiken, fast det inte var någon annan än oss 2 där.

Att covid är en täckmantel för en världsomfattande se x traff icking av barn och den går ända in i engelska kungahuset samt trump och bill gates är delaktiga med prins andrew och epstein och i stort sett alla stora namn i världen. Men nu serru, snart när folk fått nog så ska allt komma ut och btw det är därför elon musk bygger rymdraketer för att kunna undkomma straff och fly till rymden och leva där

Jag ba O_o
Aldrig sett människan förut

En annan kund kommer in i butiken och denna kvinna tittar på mig och viskar "jag har mer information och massor med bevis, säg till om du vill ha ett möte" och så tassade hon ut ur butiken....

:rofl:

Nu när man i vissa stater här i Aus lagfört att folk måste självrapportera sina positiva rat-testresultat, har det kommit fram att folk börjat rapportera in olika ministrar 😆

Jag trodde man måste ha ett telefonnummer för att rapportera men det verkar gå med bara e-postadress med

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 404
Samhälle Så vad lär vi oss om vården när chefer inom vården och deras närstående måste uppoffra sig och ta vaccin avsett för andra. Att...
Svar
8
· Visningar
162
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
451
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
33 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vinterutrustad bil
  • Pusseltråden
  • Covid-19 del 13

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinter med hund