Bukefalos 28 år!

Upprop på universitetet

NagelacksBeroende

Trådstartare
Om exakt två veckor väntar programstart med upprop och jag kan bara inte låta att undra... Det är ca 330 personer som ska ha upprop samtidigt. Är det verkligen rimligt att det är ett sådant när någon ropar ens namn och man ska skrika ja tillbaka? Det kommer ju ta huuur lång tid som helst känns det som. :p

När jag började ett annat program så hade vi just så, men vi var bara 50 stycken. Någon som läst på liu och vet hur det funkar där med så stora grupper? Eller någon annan som tror sig veta hur det ligger till? :D
 
Japp, så funkade det när jag gick på liu! Vi var kanske 200 personer. Men uppropet var uppdelat i två delar, så ca 100 personer på en gång.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 306
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 219
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 244
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 848
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp