Uppsala Zoo-expo

Å jag som höll utkik efter dej! Jo, det gick bra för rexdamen Majsan, 88p och CK och sheltiekillen Zodiac fick 87p i klippt långhår.

Jag hade på mig en lång, brun mockakappa och kånkade runt på en sån hylla de sålde i montern (passade på att köpa istället för att bygga en egen ;)). Vad roligt att det gick bra för dina grisar! Och vilken sötnos du har tagit hem från Lisbeth! :love:

Jaaaaa....kanske jag har nåt vagt minne av en sån människa, ja ;) Visst är hon väl för söt min lilla Vienna *tycka om*

Det var många att hålla reda på! ;) Lisbeth fortsatte kampanjen för att få mig att börja ställa ut, och nu är jag riktigt sugen. Men det verkar vara så mycket att hålla reda på! :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 233
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 264
Senast: Amha
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 743
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka