Ur Bukearkivet

Jag är ärligt talat rätt konservativ när det gäller buke men färger brukar jag oftast acceptera, de gånger som kombinationen mellan dem varit gräslig brukar Gunnar vara snabb att ändra :) När det byttes smileys däremot... ja, helt ärligt så minskade det mitt buke:ande. Men det kan nog varit lika bra:idea: Är numera ok med gillaknappen ändå men avskyr att man nu kan ha olika reaktioner. Haha. Är inte helt med på att allt ska likna Facebook bara:)

Har inte heller ett minne av taggar?! Men minns att trådarna kunde betygsättas med stjärnor och att titlarna som man får med inläggsantalet har ändrats.

Saknar alla nämnda U/ÄU:are och många andra. Tror säkert att en del är här under andra namn and "all grown up".
 
Var det inte stort "ramaskri" när vuxen (kanske förvisso hette senior på den tiden?) och ungdom slogs ihop till allmänt? Vill minnas jag läste en hel del om det när det var på tapeten.

Oh, jag minns när Barn-forumet fanns och det började dyka upp trådar om barn+föräldraskap som vissa (nu tänker jag främst på en mycket ung lingonben) blev trötta på. Sen skapades Förälder som jag tror det hette på den tiden. Det här var kanske t o m på Stallettiden? Sammanslagningarna av ungdom/äldre ungdom/senior missade jag helt pga lång Bukepaus.
 
Oh, jag minns när Barn-forumet fanns och det började dyka upp trådar om barn+föräldraskap som vissa (nu tänker jag främst på en mycket ung lingonben) blev trötta på. Sen skapades Förälder som jag tror det hette på den tiden. Det här var kanske t o m på Stallettiden? Sammanslagningarna av ungdom/äldre ungdom/senior missade jag helt pga lång Bukepaus.
Fast det där barnen hörde till hette väl Yngre ungdom? Forumet Barn som handlade om föräldraskap skapades långt senare än stallettiden, det var när jag var moderator. Det bytte namn till Förälder efter några år.
 
Fast det där barnen hörde till hette väl Yngre ungdom? Forumet Barn som handlade om föräldraskap skapades långt senare än stallettiden, det var när jag var moderator. Det bytte namn till Förälder efter några år.
När var du moderator? Jag tänker mig att du slutade typ förra året men jag misstänker att det är längre sen än så. 😬
 
Jag minns taggarna, eller att de skulle införas, men tror inte att det blev någon större hit, tror få fattade taggarna då. Om det ens introducerades så tror jag det försvann ganska snabbt. En mycket användbar funktion om alla använder det, men riskerar att bli en stor taggskog i alla inlägg här dårå.
 
Jag minns taggarna, eller att de skulle införas, men tror inte att det blev någon större hit, tror få fattade taggarna då. Om det ens introducerades så tror jag det försvann ganska snabbt. En mycket användbar funktion om alla använder det, men riskerar att bli en stor taggskog i alla inlägg här dårå.
Ja, taggar funkar ju bra på andra ställen, även om jag kan bli aptrött när folk lägger in 8 rader taggar på sin frukostmüsli på instagram.

Men här kunde tydligen vemsomhelst tagga andras trådar, och gjorde det med t ex #pedofili i bildtrådar på ÄU och #intresseklubben när de ville jävlas med nån. Sån jävla mobbing!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp