Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag får inte igpng min skrivare av nån anledning och när jag sätter in den där USB kontakten i datorn så brukar det ju låta nåt plonk...nu är det dryp tyst..vad tror ni kan ha hänt ?
musen fungerar ju med usbporten....så datorn borde det inte vara fel på, det måste vara kabeln...har ju en "förlängning, men har även provat utan den och det funkar inte då heller...skrivaren slår ju på sig och låter så där som dom gör när man sätter på den, men det skriver inte ut
Kan du installera om skrivaren?
Tänkte om drivrutiner saknas eller har blivit korrupta.
I och för sig borde den reagera på att du sätter i sladden ändå, men att prova installera om skulle nog inte skada. Om den inte hittar skrivaren heller när du försöker installera vet du ju att det är USB-porten eller sladden.
Antar att du provat musen eller något annat i samma USB-port som du sätter skrivaren i (alltså flyttat mussladden dit)?
Du försöker inte skriva ut via nätverk? Själv måste jag starta skrivaren, skicka lite utskrifter till den och sedan starta om datorn som den är ansluten till för att kunna skriva ut via hemmanätverket
Kropp & Själ
När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...