Bukefalos 28 år!

Usch... ofräscht...

Sv: Usch... ofräscht...

...eller är jag sjåpig?

Var på easy-line, cirkelträning på gymmet för en stund sen. Före mig så var det en man som svettades YMNIGT!

När jag skulle ta över efter honom så rann det svett på ryggstöd, mattor och redskap. Detta fick jag sätta/lägga mig i.

Var första gången jag var med på ett sånt här pass och har ingen lust att återkomma. Jag tyckte det var skitäckligt. :crazy:

Jepp du är sjåpig. Tror du Järnemyr, Zlatan eller bröderna Sedin har med sig handuk.

Snälla knuffas inte på 6 meter, straffområdet, blå-linjen, det är svett!

Du har helt enkelt valt ett sätt att träna där man delar svett.
 
Sv: Usch... ofräscht...

Jepp du är sjåpig. Tror du Järnemyr, Zlatan eller bröderna Sedin har med sig handuk.

Snälla knuffas inte på 6 meter, straffområdet, blå-linjen, det är svett!

Du har helt enkelt valt ett sätt att träna där man delar svett.

Näe, jag vägrar!!! :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 156
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 307
Senast: Cocos
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var på en föreläsning igår om sorgbearbetning. Den var verkligen bra! Riktigt bra, gav mig jättemycket! Det är verkligen inte allt...
Svar
0
· Visningar
1 181
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 209
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp