Sv: Usch!

Fruktansvärt!! Kvinnan borde få bo i ett pyttepytterum utan toalett i resten av sitt liv eller nåt sånt! :eek:

:eek: :confused: :crazy: :mad: :cry:

Jag saknar ord! Hur i h-e fungerar en sådan människa! Sjukt, äckligt, vidrigt, hemskt och ledsamt.

Anette

Det är verkligen fruktansvärt!
Tyvärr ligger det ofta välvilja och en önskan att hjälpa bakom sådana vanvårdfall, situationen har blivit människan övermäktig och ofta ligger det även psykisk sjukdom i närheten. Man ska inte vara så snabb att döma, även om det givetvis inte gör någon skillnad för de stackars katterna.

Ja, vad säger man?? man blir bara helt stum..... :eek: :eek:
hur kan det gå så långt innan någon märker nåt?

Liknande trådar

Övr. Katt Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 631
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 172
Senast: Asko
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har haft problem med getingar på min uteplats. Varje år spreyar jag med radar i hålen i teglet för att de inte ska bygga bo. Det har...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Uppdateringstråd 31