• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 932
B

blohme

Nu sitter jag här & ska fylla i anmälan till en tävling ...
Har inte tävlat på flera år , & är så piss-nervös ! REDAN!
Så tänker jag på allt som kan gå fel . & mamma bara skrattar åt mej ...
Usch, hur brukar ni göra för & lugna nerverna? :confused:

Å nervös blir jag alltid över att jag "kanske" inte hör startsignalen ...

Sv: Usch !!!

jadu , tänk inte så mkt på det , försök att vara lung , allt kommer att gå bra ;) :smirk: :rofl:

Nu sitter jag här & ska fylla i anmälan till en tävling ...
Har inte tävlat på flera år , & är så piss-nervös ! REDAN!
Så tänker jag på allt som kan gå fel . & mamma bara skrattar åt mej ...
Usch, hur brukar ni göra för & lugna nerverna? :confused:

Å nervös blir jag alltid över att jag "kanske" inte hör startsignalen ...

hah jag lovar du hör start signalen :p

de får man hoppas :) hehe,
men har man alltid startsignal, eller säger dom "varsågod & rid" bara ibland ?

de är konstigt att man kan bli så nervös , för samtidigt så är de skitskoj ändå ... :)

Nu har jag skickat iväg anmälan :) :) har lugnat ner mig nu !! skönt ...

De flesta säger varsågod och rid, en gång på nationell har jag varit med om bara en signal. Kolla flaggaren, det är alltid flaggan upp som gäller :idea:

Samma här kan jag säga.
Jag ska tävla med min egna häst om en vecka och är jättenervös. Jag kommer klanta mig regält men det är ju så bra att jg har min underbara kille som försöker göra sitt bästa :D

Javisst ja, flaggaren har jag ju helt glömt , minns att jag aldrig lyssna innan utan kolla mest på flaggan :)

Kellog Hoppas de går bra på tävlingen :):)

hah aa, man får hopppas det du får skriva sen och kanske lägga in bilder sen tävlingen så vi får veta hur det gick :D;) :p :bump: :bow: :banana:

Man får vara nervös :D

Jag var sjukt nervös förra helgen när jag skulle tävla hoppning (inte tävlat lokal hopp på 2-3 år)
När jag skulle in på framhoppningen upptäckte jag att jag inte hade någon nummerlapp :eek:
Och när jag kom UT från banan och hoppade av så upptäckte jag att jag hade glömt benskydden :rofl:

Men man får tänka på att det är bra att vara nervös, så länge man inte blir det överdrivet mycket ;)

Jag var sjukt nervös förra helgen när jag skulle tävla hoppning (inte tävlat lokal hopp på 2-3 år)
När jag skulle in på framhoppningen upptäckte jag att jag inte hade någon nummerlapp :eek:
Och när jag kom UT från banan och hoppade av så upptäckte jag att jag hade glömt benskydden :rofl:

Men man får tänka på att det är bra att vara nervös, så länge man inte blir det överdrivet mycket ;)

haha va rooligt!!
kan tänka mig minen när du hoppat av:rofl:
tänk så de kan bli :p

jadå :) ska försöka sno med mig en kamera som man kan filma med oxå ... Jag måste ju ha första tävlingen på nya hästen på film :D:D

Hmm, jag har inte så bra minne, hade alltid med mig en lapp med allt som skulle göras , (tex sätta på benskydd :P)

Vet inte om jag berätta om när jag gick vilse?
Iaf så gör jag de igen , jag gick en sväng på tävlingsplatsen, sen skulle jag tillbaka till vår transport , tror ni jag hitta ? nej, jag fick ringa mamma som fick komma & hämta mig. pinsamt :angel:

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
806
Senast: Lillefrun
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 470
Senast: zarmino
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 167
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka