Utbilda mig - till vad?

Superstort verkligen! Men jag kan tänka mig att det är väldigt intressant att få vara en del i uppbyggnaden. Vi pratar tex krigsplacering vid rekrytering numer, det har vi ju aldrig gjort innan.

(en till rolig grej med att jobba på tullen, man får vara med och rekrytera sina framtida kollegor! Typ det roligaste jag vet, utöver att utbilda aspiranterna i konflikthantering när de väl blivit anställda :D)
La en prenumeration på lediga jobb, så får vi se om det finns någon aspiranttjänst så småning om i Malmö :D
 
Som jag förstår det behöver jag ha arbetat inom säkerhet/krishantering för att kunna plugga den typen av utb?
Känns svårt att lösa den typen av behörighet just nu😅 Utbildningen känns dock väldigt intressant, så det är ju lite trist.
Åh det missade jag! Men kan du tänka dig att bli väktare så är det ju iaf "nära" :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 179
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 461
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Hej! Jag behöver göra en förändring i min jobbsituation, jag känner att jag mår sämre och sämre på nuvarande jobb och börjar bli...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 007
Senast: Brie
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 733
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp