O

Onnie

Är det någon som vet hur man får tag på 4 st (helst begagnade) uteboxar utan att åka land och rike runt?! Har behov av en länga med 4 st uteboxar, gärna med eng. dörr och galler imellan boxarna. Kan någon rekommendera någon spec. typ av utebox, märke, tillverkare osv.
Och vad man bör tänka på innan man smäller upp ett sånt schabrak!??


MVH
Karin :rofl:
 
Jadu... Får du tag i begagnade boxar är du inte dålig, för de brukar vara sälda nästan innan annonserna har kommit ut... :crazy:

En tanke som slår mig är att galler mellan boxarna är nog inget vidare bra när det är uteboxar, OM man har en del av dörren "öppen", för då är det nog risk att det blir "storm" rakt genom hela boxraden om det blåser... :crazy:

De flesta boxtillverkare har nog någon form av uteboxar i sina sortiment.
För att slippa rabbla så får du en länk där du kan hitta de flesta (tror jag) firmor som säljer stallinredning.
Lantbruksnet - stallinredning för häst
 

Liknande trådar

Gnägg Hur ska jag tänka...? Stallet har 4 boxar ( vi har 2 ridhästar samt 2 shettisar för körning, alla hästarna går på lösdrift och kommer i...
Svar
7
· Visningar
1 587
Senast: pajaztar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag har en ponny som jag var inne på klinik med för ett par veckor sedan. Först en helg akut och sen ett återbesök. Hon hade symtom som...
Svar
5
· Visningar
1 487
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp